jessicapygmeen

Alla inlägg den 31 maj 2015

Av jessica bergström - 31 maj 2015 19:10

Ja idag har man varit seg hehe somnade inte försen halv 6 imorse. Hade riktigt svårt att somna. Men sovit har jag gjort iaf! Idag är det ju morsdag. Lite trist nu när man inte kan fira de :/ vet precis vad vi hade gjort idag. Köpt present ätit tårta och familjen hade varit samlad nere i mammas hus och vi hade haft en underbar dag!

Men idag har jag sovit. Varit ute med diesel. Pratat med Carina i 3 timmar på telefon. Verkligen pratat om precis allt ! Båda hemligheter o pinsamma saker hehe riktigt skönt verkligen ! Så har jag varit en sväng på affären med. Skall snart skämma bort mig själv o lägga mig i ett bad med ansiktsmask och bara vara !

Imon kväll tar jag tåget ner till götet. Får träffa alla igen. Pappa syskon vänner m.m japp ska bli härligt o komma bort samla ny kraft sen när jag kommer upp igen står huset i fokus och bli av med det. Så ja kan fokusera på annat sen.

Grattis på morsdag min älskade ängel! Vi hade haft det mysigt idag :/ saknar sig otroligt mycket! Skulle göra vad som helst för att få höra din röst en sista gång ! Tänker på dig och drömmer om dig ! Men vi ses snart igen sov så gott min fina. Älskar dig föralltid

Ovido - Quiz & Flashcards