jessicapygmeen

Alla inlägg under december 2016

Av jessica bergström - 31 december 2016 08:48

Hur ska ni avsluta detta år ??. Vad har ni för nyårslöften ?? . Själv ska jag ta det rätt lugnt skall mysa med min sambo och äta gott. Pyssla om Diesel med. Hihi. Skall en sväng till Frölunda torg eventuellt. Det är inget trevligt väder idag ! Men va gör det ?
Mitt nyårs löfte är som alltid. . Ta bättre hand om mig själv skippa drama folk och leva livet ! Får vi se om man lyckas 2017 med det haha ! Skall försöka göra saker man aldrig gjort förut ! Inte samma gamla visa nu utan verkligen uppleva saker. Vi får allt se vad som sker hehe . Hoppas ni får ett riktigt gott nytt år ! Ta hand om varandra där ute.

Tack till alla underbara läsare !
Ciao

Av jessica bergström - 25 december 2016 21:22

Ja då va julen över. Den firades med familjen. Helt underbar helg har jag haft ! Så mysigt att bara umgås med alla i familjen ! O diesel var med såklart . Blev uppesittarkväll. Som avslutades med att jag och pilla kollade på gåsmamman haha. Julafton åkte vi ut till Kungälv till pilla föräldrar. Där åt vi julbord och öppnade julklappar. Fikade och drack kaffe. Sedan åkte vi hem igen och öppnade resterande julklappar. Pappa hann med att äta julbord iaf. Sen fick han åka ut på jobb. Men han kom hem sen. Då fick han äntligen öppna sina julklappar. Alla va verkligen nöjda o glada. Jag fick super fina saker !! Så tacksam !! Fick ju faktiskt redan en jul gåva i fredags från jobbet med ju hihi en jätte godispåse med rosett. Så fint av dom !! Så är man ju ledig ända fram till tisdag med. Så imorgon hinner jag umgås med min kärlek . Lite få bilder denna jul men lite blev de iaf..

Massa på diesel haha . Och idag åkte jag hem igen. Skönt att komma hem till vardagen och min kärlek !! Lite svårt att sova så ligger och kollar på wampire diareys vette fasen om det stavas så haha. Och min kärlek akilles ligger och snarkar här brevid mig. Han sover som en stock !! Diesel med för den delen haha . Får se vad som sker imorgon ! Hade tänkt sola vid 11.00 imorgan men får se hihi. De e ju mellandags rea med ju så får allt försöka ta mig till stan.

Ciao !

Av jessica bergström - 2 december 2016 14:31

Nu så .. jag praktiserar ju. . Gör det fortfarande har fått förlängt o förhoppnings vis så kommer det bli övergång hihi . 4-gott är det jag är på. Så nu vet ni det hehe. Befinner oss i Eriksberg. Älskar stället !! Så kom o köp godis vettja!

Välkomna in hihi . Sen kan jag ju tala om att imorgon är det premier för en ny butik med 4-gott som öppnar i kville imorgon. Billigt billigt kommer det vara imorgon. Ansiktsmålning och fiskdam välkomna då. O ta chansen att köpa billigt lösgodis ! Ha en trevlig helg !!

Ciao !

Skapa flashcards