jessicapygmeen

Alla inlägg under oktober 2016

Av jessica bergström - 25 oktober 2016 05:22

Mörkt , blåser lite och regnar.. yes så ser denna morgon ut !! Strax ut med diesel sedan bege sig mot jobbet. Har redan gjort mig klar och även betalt räkningar !
Efter jobbet idag skall jag hem ta hunden sen skall jag ha Emilio en stund idag (della son) dom ska på föräldramöte idag så ska ha lillkillen en liten stund hehe. Mysigt ! Sen ska jag nog hem bara o ta de lungt. alla jobbar kväll hemma idag så de blir jag o diesel sen hihi. HOPPAS ni alla får en fin dag !

Ciao

Av jessica bergström - 18 oktober 2016 17:00

Japp då åkte man på skiten som alla andra värkar ha.. feber förkyld osv .. så ligger hemma framför tvn bara ! Äter popcorn med ! MEN sjukt trött är jag !! Får se när detta går över !

Ciao

Av jessica bergström - 2 oktober 2016 18:41

Ja denna helgen kunde varit bättre men nu drrar man ett streck över det ! Nya tag ! .

Idag har jag myst en del med kärleken. Jag gick upp imorse o tog fram frukost och gjorde kaffe ! Så åt vi ihop . Sedan låg vi i sängen och kollade på "halvägs till himlen" haha den är riktigt rolig om jag får säga det själv!! Sedan skulle älsklingen till jobbet så jag städade undan och tvätta lite.
Tog med diesel och träffade malin en stund med åkte bort mot sisjön hon skulle handla lite så jag och diesel följde med henne. Vi åt även på Burger King. Diesel fick ju en egen mugg med vatten och smaka på lite pommes haha så han va nöjd ! Hoppade sedan av vid radiomotet så gick jag o voven därifrån o hem. Riktigt härligt höst väder nu så man får ju passa på !

Snart är det dax för sista svängen med diesel sen skall jag bara ta de lungt ! Vänta på att kärleken kommer hem från jobbet sedan gosa ner mig brevid honom hehe hoppas ni alla har en trevlig kväll !!

Ciao

Skapa flashcards