jessicapygmeen

Alla inlägg den 28 maj 2015

Av jessica bergström - 28 maj 2015 19:31

Jag belastar folk med mina problem måste lära mig att kontrollera käften asså... jag bara drar ner folk så måste fan skärpa mig. Just nu är det svart.. har vredens spänngs huvudvärk. Vill bara sova men de går inte. Måste äta men har ingen aptit. Jag vill få allt gjort så jag kan starta om på nytt! Försöka klättra uppåt nu på livs stegen få ordning på livet !

Är så förvirrad av verkligheten. Vet värken ut eller in längre. Är så trasig i själen ner bruten. De e fel på mig de måste vara så jag är hemsk människa .. Därför sitter jag i denna skit nu. Och mår dåligt och är trött. Och inte har nån ork kvar. Jag orkar inte kämpa.

Jag har folk runt om mig som jag älskar. Men jag vill inte belasta nån jag vill inte de men samtidigt vill jag bara ha en famn som håller om mig så man bara kan släppa allt o gråta ut .. känna mig trygg för bara en stund iaf....

Av jessica bergström - 28 maj 2015 18:43

Assså va i helvete! hur mycket tror folk att man pallar ta! jag orkar inte mera nu ärligt talat ni e 2 st jag är ensam. och mår dessutom inte bra men kasta mera skit bara jo gör de. Detta bryter ner mig asså! klarar snart inte av att orka andas längre det är för mycket vill bara försvinna just nu bort från all jävla skit! starta om på nytt och bli lycklig! men nej då finns det människor som bara trycker o trycker så man får ett fri spel! jag tar de snart inte mera asså! paniken bara växer o innre stress den ska vi inte ens snacka om!  



Ovido - Quiz & Flashcards