jessicapygmeen

Alla inlägg under maj 2014

Av jessica bergström - 28 maj 2014 23:25

Ja idag har min fina vove varit jätte duktig. Han fick sin ett års spruta idag och inte ett ljud sa han hihi stolt matte! Fick shoppat lite idag med .
Fick träffat lina och Samuel med. Mysigt en liten snabbis över en korv haha.
Det har tisslat och tasslat idag om min födelsedag och jag blir galen!! Haha ooohhh vill veta jag är som Nicke nyfiken ju!!

Föresten så var jag ute och pw och hade lina i telefon samtidigt moohaha hon var ju duktigare än jag och joggade med!! Imorgon kör vi hårt fram
Till min födelsedag! Shake , äpple vatten haha promenad och spring runda varje dag. Nu blir det hård träning här haha!

Cristin tittade förbi nu en liten snabbis :) alltid trevligt hehe och just nu sitter jag och min kärlek o kollar film . Myspys skönt att vi båda har ledigt imorgon. Men det blir en lugn kväll idag endå! Ha en trevlig kväll!

Ciao <3

Av jessica bergström - 27 maj 2014 15:23

Ja idag var det löning! Betalat allt nu . Pengar vi lånat mat pengar och till och med apar pengar på sparkontot härligt! Och endå har en del över hihi. Gick en promenad förut med diesel ner till min mamma och satt ute en stund och pratade.

Efter att ha badat diesel tyckte han det var skönt att få slappa i solen. Har testat fellschampo och det ska tydligen göra så han släpper allt hår på några dagar sen heller han inte lika mycket. Så håller tummarna att det funkar blir ju galen på hundhår här hemma haha.
Nä nu skall jag lägga mig på soffan en stund.

Ciao <3

Av jessica bergström - 26 maj 2014 19:16

Ja, idag har jag verkligen tagit det lungt! Varit ute med voven och sen har jag faktiskt bara slappat idag. Var en sväng hos min mamma hjälpte henne att handla. Sen har jag legat i soffan! Jo ätit middag såklart hehe pratat lite i telefon och sånt där men inget annat!!! Moohaha..

Ja en bild på mig själv kan jag ju bjuda på med hehe! Ha en bra dag alla!

Ciao <3

Av jessica bergström - 26 maj 2014 09:12

Ja nu var det ju ett tag sedan man skrev här ju! Haft mycket att göra! . Jobbat, städat, tagit hand om diesel, träffat vänner, umgåtts med familjen! Ja massor hehe. Så har jag Lixom tänkt många gånger att jag skall skriva av mig men det har Lixom inte bara blivit av!!

Lite bilder från dagarna....

Vovarna har ju badat för första gången i år. Diesel fick bada för allra första gången. Så det var riktigt kul att se.
Igår firade vi morsdag. Min syster och hennes kille kom hem till mamma med så åt vi massa gott!

Gick ut i mammas trädgård och spela kubb med. Skit kul! Diesel låg och gottade sig i gräset då...

Han är ju så himmla fin! Oohhh han börjar ju växa till sig med nu. På onsdag skall vi till veterinärerna och Vacsinera diesel, han skall få ett års sprutan. Japp, 9.30 på onsdag!
Får väl se vad denna dagen har att erbjuda. Kallt som bara den är det idag jue! Usch! Nä nu skall jag ut med diesel sen skall vi nog vila oss ett tag till hihi


Ciao <3

Av jessica bergström - 20 maj 2014 14:24

Ja! Idag är en underbar dag! Trotts att det är grått och halv regnigt ute. Varmt är det ju iallafall. Min mamma opererades idag. Och det gick jätte bra! Nu är det värsta över!! Yeeeeyyyy. Sen har jag haft en bra dag på jobbet. Och direkt efter jobbet gick jag ut en sväng med vovarna. Sedan tog jag en pw . Har ju varit nyttig nu i 3 dagar! Nu börjar jag komma in i det , gått 4 km i 3 dagar nu i tempo! Så man svettas moohahaha och så har jag ätit nyttigt nu med!! Aaahhh känns såååå bra!! Så har jag blivit besatt av röda äpplen muuuums!!
Känns bra detta!! Har pratat med min svägerska på Skype nu med i tre dagar hihi love it!! Skit kul att sitta och prata via Skype känns inte som att det är så många mil emellan oss när man pratar så.

Hihi så fin är du gumman!!!

Snart kommer dom upp och hälsar på!! Inte långt kvar hihi!! Skall gå till affären. När jag ätit upp mitt äpple, måste ju köpa mera moohaha kan ju inte vara utan äpple som är så gott!
Titta vilken snygging.....

Mammas hund som vi passar. Han är ganska ståtlig när han sträcker på sig hehe :)

Men ni alla får ha en bra dag!! Nu skall jag till affären sen lägger jag mig i ett bad.

Ciao <3

Av jessica bergström - 17 maj 2014 18:20

Ja då har vi ätit och haft det trevligt! Diesels flickvänn honey är här med.

Joacim som lagade maten idag. Kroketter och fläskfilé med bea sås. Efterrätten var Christin o marcs bjudning. Chocklad Mose , vanilj sås och jordgubbar. Så smartigt!

Så himmla gott!! O nu blev det lite chill kväll med lite vuxen dricka haha musik och prat.
Här ligger diesel och hans tjej o njuter.

Ja nu kom killarna med roligheter! Trevlig lördag gott folk!

Ciao <3

Av jessica bergström - 17 maj 2014 13:50

Ja nu blåser det och mörk har himmeln blivit av mörka moln. Sitter på balkongen med Joacim och grannen, tar en kopp och tjötar. Känns i luften som att det skall bli oväder , men har bara små regnat lite.

Samtidigt som jag tycker det är mysigt med detta väder så hatar jag det haha.

Mitt älskade hjärta! Så mycket kärlek jag känner för denna människa asså! Helt sjukt hehe.
Nä om man kanske skall fixa sig lite o piggna till? Kan ju vara nått haha.

Ciao <3

Av jessica bergström - 17 maj 2014 12:36

Ja en Lördag som denna är det fint väder, Blåsigt men varmt. Sov lite längre idag, Vaknade och va arg! haha Vilken dröm jag hade i natt asså. Ojojoj. Nu har man ätit frukost, blev hemmagjord Scones, 


   

Gott men mättande! Väåran ugn är konstig! men får göra rent och kolla lite se ifall det går att fixa eller om den är helt paj! Brandlarmet gick igång här hemma hehe. Men men så kan det vara när man nhar en gammal spis!.Hoppas ju på att den inte fuckar sig sen när vi skall ha vänner över på middag. Men det löser sig! Det gördset alltid!.



   


Lilla Diesel är en seg propp idag hehe bara ligga och lata sig! Men det är skönt när hunden är lugn. Skall kanske ner till min mamma en sväng med och lämna lite saker. Men får se när det blir, Nu ser det ut som att det skall oska idag iihhh i don't like! Ja, Nää men ni får ha en toppen dag! 


Ciao <3

Ovido - Quiz & Flashcards