jessicapygmeen

Alla inlägg under augusti 2018

Av jessica bergström - 26 augusti 2018 20:59

Nu va kvällen här! och då innebär det massa tända ljus i en helt städad lägenhet, En nybadad hund bara till att njuta nu hehe

   

halv taskig bild men riktigt mysigt hihi, de blir nått avsnitt pretty little liars , sen  blir det sängen , så man kommer upp till jobbet imorgon! 


xoxo

Av jessica bergström - 26 augusti 2018 15:08

Nu har lillpyret Milo Blivit hämtad av sin mamma. Eller ja, det var ett tag sedan Della hämtade honom. Jag vaknade till och med innan honom idag. Slog på kaffe, Gick ut med Diesel, När jag klev in genom dörren igen så gick jag för att kolla till Milo i sovrumet, Ja då satt han upp med världens leende och sa "Godmorgon Jessi!" haha Riktigt litet charmtroll! 


Slog på en film åt honom så han satt så snällt och kollade på det medans jag gav Diesel mat och drack kaffe, Lite lyxigt fick han allt ha det , För han fick frukost framför tv:n hehe. Väckte Ak sen också, Så fick han ha ett öga på Milo medans jag gick bort till q8 för att handla lite cigg. 


Vi gick sedan ut på gården tills Della kom för att hämta lilleman. Åkte tillsammans till torget för jag och Ak endå behövde handla hem lite saker. Blev en dek frukt! Love it! Så gott att ha en skål hemma med sånt, eller ha med sig till jobbet och äta som ett litet mellis mål hehe 


 

Så nu blir det lite soffhäng för min del, Kolla på Pretty Little Liars och bara ta det lungt en tund faktiskt, Tills det är dags för middag, blir Tacos idag  ska bli gott! 


Xoxo

Av jessica bergström - 25 augusti 2018 20:29

Yes ! Della & milo kom hit förut. Tog en kaffe med della , snackade lite om resor till nästa sommar. Hade varit så kul att åka utomlands med henne, milo och hennes kille ! Plus min sambo då såklart ! Ska verkligen försöka med allt så man kommer iväg ! . Sedan della gick härifrån så har det varit massa bus , spel , mat och även varit ute på gården och lekt .


Nu sitter vi och kollar på film , äter godis och bara myser . Blir snart sängen för milo . Då skall jag allt se min serie o bara ta de lungt. Ha en trevlig kväll alla !

Xoxo

Av jessica bergström - 25 augusti 2018 09:05

Då vaknar man lite i panik denna morgon. Diesel (våran hund) Kissade inomhus?!?!  Men vi fick rådet att avakta 2 dagar, För han va uppe i natt och drack vatten, Vilket han inte brukar göra i vanliga fall. Så det kan bero på det.  Idag skall vi vara Barnvakt till Emilio. Så det skall bli kul och ha busfröt hemma till imorgon. Så vi får se vad som sker idag. Sitter just nu och pratar med Della i telefonen, Hon prata om lisseberg imorgon. Hade ju varit kul mem vi får se om vi följer med eller ej.


Skönt med helg nu iallafall, Solen skiner, men man känner ju att det är lite kallare än vad det varit denna sommar. Extrem varm sommar har de ju varit som alla redan vet . Min egen åsikt är att det är mer behagligt nu än tidigare. Men jagb gillar hösten, Lite kyligare och finare färger utomhus. Så det är min tid på året. 


Hoppas ni alla får en bra helg kladdar säkert här senare !


Xoxo

Skapa flashcards