jessicapygmeen

Alla inlägg den 23 maj 2015

Av jessica bergström - 23 maj 2015 11:45

Snart dax att rulla mot stan hihi. Tråkigt väder som bara den är det men så är det ibland. Man kan ha kul endå hihi. Ja idag har man inte gjort så mycket än, Varit ute med Diesel och så har jag tagit mig ett bad och gjort iordning mig. Min syster och Linus kommer om ett tag o hämtar mig o Diesel. Skall allt ta en promenad i stan med han sen hade jag tänkt. Just för att se hur han pallar den miljön. Men tror ej det blir några problem hihi.


Skall bli skönt att sova borta en natt nu känner jag och vara med folk! iiihhh börjar ju bli en mutant så nu är det änna dax att drra ut och umgås med folk haha! Så detta ser jag fram emot faktiskt hihi. och skönt för diesel att träffa zorro & ozzy igen med och busa lite. ajjemen! så skall vi ta oss nått glas vin ikväll med mysigt som bara den! Får se om vi e kvar hos syrran eller om man hamnar någon annanstans ikväll hehe. men det märker vi moohaha. jag lär ju uppdatera mig här senare. nä nu skall jag packa de jag behöver ha med mig.. Diabetes saker! Suck! hehe men men bara att vänja sig hehe.


 

Ovido - Quiz & Flashcards