jessicapygmeen

Alla inlägg under maj 2016

Av jessica bergström - 22 maj 2016 09:04

Ja idag är det tråkigt väder !! Men vad för det ? .. idag skall vi åka till min familj o umgås ! Är nån grej idag som vi ska gå på. Panetoz uppträder o de finns grejer för små barn. Ska dit med min lillasyster , älsklingen och pappas tjej. Blir säkert trevligt ! Så snart e det dax att ta sig en dusch o göra iordning sig. För att åka Ut mot länsman.

Igår träffade jag della och Emilio ett tag. Alltid lika trevligt hihi. Han bara växer o växer !

Stora killen !! .
Imorgon vankas det ytligare en veckas jobb ! Trivs så grymt bra på jobbet !! Hade så gärna velat stanna !! Men har till februari sen får vi se vad som sker!
Ha en bra dag alla !

Ciao !!

Av jessica bergström - 14 maj 2016 07:45

Har varit lite segt med skrivandet hör. Men vad ska man säga? Jobb och fint väder då passar man ju på att göra annat. Idag är det lördag. Och pingstafton . Inte för att vi skall göra nått speciellt men hehe.

Ska iväg lite idag så det blir nog en trevlig dag trotts att det är rätt kallt idag. Skall till älsklingens bror. Även eventuellt träffa hans pappa. Och snart ska vi åba o köpa nått gott bröd o äta till frukost ! Lite bilder denna morgon..

Fina blommor som vi har på balkongen hihi

En trött diesel !

Tråkigt väder som sakt ! Nä nu ska jag fixa mig så vi kommer iväg o köpa frulle. Ha en trevlig dag !!

Ovido - Quiz & Flashcards