jessicapygmeen

Alla inlägg under augusti 2015

Av jessica bergström - 27 augusti 2015 08:14

Fick man ju ett trevligt samtal imorse innan förslag koppen kaffe! Tur jag har min underbara pojkvän som pratade med mig innan jobbet så då kom lugnet tillbaka efter det. Just nu sitter man på jobbet och äter frukost. Gött är det hehe. Har röjt hemma nu massor som vanligt haha o de får framåt ! Dessa dagar som varit har jag umgåtts med max och mickan härligt härligt !!

Tänker på dig idag mela ! Önska jag kunde göra nått för dig !! Men du är grym, stark och en otroligt bra mamma som kämpar på trotts allt jobbigt !! Är riktigt stolt över dig !

Ni alla får ha en bra dag så hörs vi senare

Av jessica bergström - 21 augusti 2015 16:40

Så var det strålande väder så det blev ju ut o bada med lina. Super gött var det !!

När vi drog från sjön så sa vi utanför mig o tjöta med min morbror o solade ännu mera. Lilla diesel fick ju vara med åxå..

Efter att tag så bestämde vi oss för att dra till Annes o äta o tjöta jag tjänade 200 spänn på att äta upp kebabtalriken fy fan så mätt jag blev men nästan allt fick jag i mig hahah

Och Martin han skulle visa hur man drar in magen på kort så blev det så här haha

Lina och min morbror va ju med så klart ! Men nu får jag skynda mig skall iväg o bada med lina och diesel nu strax men ha en toppen dag !!

Av jessica bergström - 19 augusti 2015 23:46

Har haft en super bra dag idag. Fint väder och varit på jobbet idag. Alltid lika kul ! Va så gött väder ute idag så när det var rast tog jag mig en kopp kaffe o satte mig ute.

Efter jobbet så var jag hemma ett tag innan lina kom hit. Jag la mig i ett bad o hon kollade serier medans. Sedan drog vi ner till min morbror. Grilla korv dax hihi

Trevligt trevligt. Bara att de va så mycke mygg o knott så de va änna inte skönt men en stund va vi där. Sedan drog vi hem till mig kollade idol o tjöta . Jag ringde även kärleken hihi gosig! Övertrött va han o hur rolig som helst. Men nu kastar jag in handduken. Skall goda ner mig o sova så godnatt på er alla där ute ! Sov gott

Av jessica bergström - 18 augusti 2015 22:17

Ja ingen sömn alls natten till idag. Usch men kom iväg till jobbet iaf. Super kul att vara tillbaka där alla är så goa och glada trivs som fisken i vattnet. Efter jobbet idag satt jag och pratade med mannen i mitt liv. Viktor hihi. En bra stund sen gick jag ner till Martin o min morbror satt ute i solen o tjöta och solade. Sedan gick vi bort till Annes o satt där och åt glass. Min morbror ville bjuda

Smarrigt som bara den må jag säga. Sedan traska vi hem. Så kom lina hit en stund efter de. Satt och pratade med Viktor då med . Pratat mycket med han i telefon idag så glad för det ! Men nu har man gosat ner sig i bäddsoffan framför vampire diaries med lina o skall sova 05.30 ringer kl imon för då är det jobb !!

Godnatt !!

Av jessica bergström - 16 augusti 2015 17:48

Nu har man suttit ute i solen o tjötar med la famillia! Inte för varmt i inte kallt ute perfeckt lixom ! Tog ut diesel en sväng med så han fick gosa i gräset han är inte jätte förtjust i solen men en stund gick bra hihi

Min morbrors ben, Linus , min syster och Martin på bilden. Även zorro och ozzy va med hehe. Vi traskade bort till affären med en sväng allihopa satt o slappa en stund sen drog jag hem till mig o gosat ner mig I soffan nu. Mår inte helt 100. Vette fan va de e för fel på kroppen riktigt..
Lina kommer hit sen med myspys.
Imorgon skall Linus komma med släp så vi kan tömma i huset tänkte även tömma mitt förådet i samma veva får så hur mycket vi hinner med.

Ciao amigos !

Av jessica bergström - 16 augusti 2015 14:02

Ja jag var ju på kalaset igår ! Super kul var det. Tog med mig maximillian med hihi kände att jag ville allt umgås med han lite. Flyttar ju snart så man får passa på jue. Det var fint väder så satt ute rätt mycket hos lina o samuel. Blev tårta och barn bus.

Här har vi den lilla damen som fyllde år ! Så fin liten sprallig going !!

Snygga tårtan som lina gjort hihi God va den med måste jag säga. Trevligt !

Finaste killen ! Efter kalaset åkte vi förbi max och köpte mat. På vägen hem satt jag och maximillian och busa som bara den ! Vilken glädjespridare han är !! Skratta mycket o snacka bajs.. som tydligen är rätt inne för honom nu hahah !

Idag har jag ibte gjort jätte mycket mer än varit ute med diesel o fick en morgondagen av mela. Pratat i telefon och varit i affären. Så slängde jag ihop nått som vanligt ! O det blev fantastiskt gott !! Älskar att exprementera i köket !

Resultatet haha alltid kul o göra eget eller slänga ihop o chansa på att de blir gott ! Men detta passade perfeckt i min lilla mage! Min syster o hennes kille kommer strax. Ska sätta oss nere hos grannen o tjöta. Alltså hos Martin o min morbror kommer nog hit åxå. Lite familje träff kan ma säga. Men ha en toppen dag nu gott folk !
Ciao

Av jessica bergström - 15 augusti 2015 12:03

Ja idag är värmen och solen här ! Druckit kaffe o musiken är igång. Varit ute med diesel o han fick springa lös lite o busa. Idag är jag på strålande humör ! Sprallig o go i kroppen. Blev väckt av att mitt hjärta ringde idag med hihi härligt att vakna till. Men stackars min lilla vove han gillar inte värmen

Lite hängig idag men man får gå små svängar och ofta ist så går det. Skall in i en dusch alldeles strax den bär det av mot stan för barn kalas för kom. Yeey får busa med små tjejerna idag så hur kan detta bli en dålig dag lixom ? . Hoppas ni alla har en fin dag o ta hand om varandra så klottrar jag senare för er som vill läsa
Ciao

Av jessica bergström - 14 augusti 2015 22:39

Idag vaknade man av att grannen (mela) hade bombat luren. När jag väl vaknade till och hörde av mig bad hon mig komma ut på balkongen. Då va de ju änna så att hon ville bjuda mig på en morgon kaffe .

Så när jag kom ut på balkongen så var det serverat hihi Tack så mycket going !! Stig o tjöta en stund sen kom mela över till mig. Så fick vi den smarta idéen att ta över dom saker hon skulle få av mig. Säng, säng bord med mera. Så vi satte igång ! 2 timmar senare var det klart !

Nått steg närmare flytt ! Har ju en bäddsoffa som jag sover i nu. Så jag o diesel har flyttat ut i vardagsrummet nu hihi har bäddat upp det jätte mysigt ! . Efter att ha fixat o töjt och ätit lunch ihop gjorde vi oss förtjänta av en kopp kaffe igen !

Hihi ja grymt jobbat av oss vem behöver en karl till såna saker ?!?! Inte vi hihi . Så nu har jag även ställt allt jag ska ha ner till gbg ( det jag hunnit packa) i sovrummet hihi göttans !

Det tar sig ! . Så kom joacim o kannor förbi med tjöta lite och hämtade lite saker. Sen drog jag och mela nyss på balkongen typ som grannen och beck o drack ett glas vin o pratade haha härligt ! Nu har jag gosat ner mig o skriver med min man ! Gud vad jag saknar honom helt sjukt !!

Att känna så starkt för en människa är ju helt sinnes !! Kommer va världens lyckligaste på denna jord när jag får befinna mig i hans famn igen ! Saknar dig snygging !

Nä nu får jag gosa ner mig ! Blir stan imon hem till lina och Samuel. Blir kalas för kim imon i stan yeey haha godnatt !

Skapa flashcards