jessicapygmeen

Alla inlägg under augusti 2016

Av jessica bergström - 25 augusti 2016 06:38

Om turen är på vår sida .. så kan vi ha fått tag i en lägenhet !! I andra hand då.. men på minst ett år !! De hade varit toppen !! Så vi får hoppas att de går igenom ! Då har vi den redan nästa månad ! Så bara att vänta o hålla tummarna !! Då blir vi hisings bor! Kommer bo ganska nära pappa o familjen hihi kul kul ! Nu e man på g till jobbet . Hoppas de e en lugn dag .
Ciao

Av jessica bergström - 23 augusti 2016 21:30

Ja idag har vi ju haft tisdag ! Det var helt okej på jobbet idag. Fick variera mitt jobb totalt idag men dagen tog man sig igenom !

Stackars min kärlek som fått stå ut med mig idag !! Har haft så in i helvete ont i benen .. och även ont i handen (stress utslag) så jag har bara varit gnällig men nu e de lungt ska nana nu så skönt ! Är kraftigt trött hela tiden och orkar inte med nått , mirakel att ens komma upp på morgonen !! Nä får ta o sluta klaga ! Hoppas läkarna hör av sig snart så man får veta vad som är fel ! Inte fått mycket svar mer än att man har höga blodvärden lixom. Jaja that's life

Ciao !

Av jessica bergström - 22 augusti 2016 05:48

Japp va där igår med familj o några av släkten ! Riktigt kul att vi var så många som samlades hihi . Trotts att det regnade en del. Men solen kom ju tillbaka hehe.

Japp trevligt som bara den !! Tack alla för igår !!

O nu blir det jobb ! Måndag. . Massor att göra på jobbet hehe ta hand om varandra
Ciao

Av jessica bergström - 21 augusti 2016 11:50

Japp idag är man ledig vilket känna underbart !! Är ute just nu i hundgården med diesel. Kastat massa boll ! Så har han fått söka efter godis med !

Going ! Skönt för han att få springa lös o nosa . Skall in på götaplatsen sen o möta upp familjen. Rix FM festivalen e ju isa så vi ska drra och kolla på den hihi. Sen blir det väl hem o ta de lungt. Är ju jobb imorgon med hehe . Och på lördag skall jag med familjen. Då skall vi åka till ullared hihi. Ha en bra söndag alla !

Ciao

Av jessica bergström - 20 augusti 2016 20:47

Ja efter en lördag med jobb så är de snart dax att kasta in handuken ! Väntar på min älskling !! Men snart e dom hemma i då blir de mys ! Fixat fram lite kvälls mat.

Lite olika pålägg och bröd , sen blir det nog sängen hehe . Hoppas ni alla haft en bra dag ! Trotts att det regnat här.

Att man kan känna så starka känslor för en människa ! Trodde inte de va möjligt ! Men tack vare dig får jag uppleva det ! Är så förbannat kär ! Och otroligt lycklig som har dig vid min sida! Och att få kalla dig min ! Älskar dig mer än vad ord kan beskriva.

Ciao

Av jessica bergström - 16 augusti 2016 19:15

Värk i kroppen speciellt i ryggen !! Trött , känner mig febrig !! Segt att vara ensam hemma med !

La mig i ett varmt bad nu ! Känns skönare för ryggen faktiskt ! Saknar min älskling massor !! Känner mig nerstämd ! Då behöver jag honom extra mycket ! Så längtar tills han är hemma ! Som tur är har jag ju diesel så är inre helt ensam hehe . Nä nu ska jag bada vidare !

Ciao

Av jessica bergström - 16 augusti 2016 06:17

Känns inte som att man gör annat just nu hehe. Jobbade även lördagen jue. Igår var man totalt slut !! O idag är en ny dag med nya möjligheter hehe ! Är ensam hemma den till ikväll dom jobbar kväll båda 2. Så de blir massa ensam mys med diesel sen. Ska nog bara ta det lungt idag. Fortfarande mör från igår mycket att göra. Får hoppas att de är lite lugnare idag. Imorgon blir det att ta prover igen innan jobbet. Stammis nu på sjukan ju haha

På väg till jobbet iaf. Hoppas ni alla får en toppen dag och ta hand om varandra .
Ciao !

Av jessica bergström - 13 augusti 2016 20:37

Det blev övertid på övertid en haha klirr ! Cash is King ! Va helt slut efter jobbet asså ! När jag kom hem gick jag ut med diesel. Sen blev det mat . Sedan fick jag lägga mig framför tvn . Somnade ej men vilade ! Fortfarande helt slut ! Ont i ryggen o resten av kroppen !

Men så här på kvällen så fick jag för mig att göra scones .. så det blev det !

Kunde varit godare men de gick att äta haha då jag o min fina underbara svärmor åt lite kvälls mat och drack te ! . O nu längtar jag efter min man som strax slutar jobbet ! Behöver lite kärlek från honom ! Speciellt nu när man inte mår helt bra.

Hoppas ni alla får en fin kväll ! Trotts att det är blåsigt o ruggigt ute !

Ciao !

Skapa flashcards