jessicapygmeen

Alla inlägg under juli 2014

Av jessica bergström - 30 juli 2014 20:59

Idag har man tagit det lungt. Varit ute med diesel och haft besök av storasyster. Även Martin var här en sväng. Min syster har rensat min dator så nu funkar den som den ska igen hihi det tackar vi för !! Är helt slut nu så Skall gå och lägga mig. Finns ju en morgondag med. Sov gott mina vänner för de skall jag göra !
Ciao <3

Av jessica bergström - 29 juli 2014 17:19

Idag har det varit en seg dag. Skönare ute idag iallafall. Varmt men inte för varmt. Har varit ute och tränat med voven lite. Bara baisic grejer. Han skötte sig kanon! Nu ligger han och gottar sig i skuggan på balkongen

Så söt! Va hos frissan förut för min mamma skulle förnya frillan. Men jag gick hem innan jag fick se reSultatet så får se om jag skall ner till henne för att se hur det blev. Skall ta det väldigt lungt idag har ont i kroppen idag. Så skall inte göra för mycket . Men man får göra de man orkar. Hoppas ni alla har en trevlig dag!

Ciao <3

Av jessica bergström - 28 juli 2014 23:40

Ja mina tankar går till några speciella denna kväll. Min fina svägerska har en tung kväll ikväll, tycker det är så himmla orättvist att dom finaste människor blir drabbade av den fruktansvärda sjukdom. Det är så hemnskt! Det borde ej finnas på denna jord! Kan inte ens formulera i ord vad jag känner! Det är helt enkelt orättvist!

Och vilket väder vi har haft dessa två dagar, åska och blixt, regn som bara öser ner. Nä usch fast vi har ju haft fruktansvärt varmt i över en vecka med. Ja nämen Gud vad jag klagar nu!

Denna kväll blev det lugnt, satt nere hos grannen och spelade kort. Det såg lite grått ut på himmelen så de kommer nog mera skit väder! Men vad gör det? Man är inte gjord av socker...

Nu har Joacim somnat. Tur för han skall ju jobba imorgon, en annan kan faktiskt sova ut hihi. Men skall till frissan imorgon. Eller jag skall ej göra nått men min mamma ska så jag skall dit för att hålla henne sällskap hihi.
Nä nu får jag skriva godnatt och starta storytel . In i drömmarnas värld!
Ciao <3

Av jessica bergström - 28 juli 2014 22:00

Japp nu har man inte skrivit på ett tag, har jobbat, umgåts med familjen, badat, suttit hos grannen och spelat spel. Haft egen tid med min sambo och umgåtts med vänner.
Idag har man haft fullt upp! Städat, duschat och varit i stan. Handlat med syster och lina. Så nu är det massor av mat hemma. Yes skönt e de hehe. Nu har man varit ute med voven. Nu skall man ta en paus från livet hehe.
Och på söndag början roadtrippen ner till Göteborg! Yeeeyyy!! Längtar !! Men kommer sakna min hund och min sambo men en vecka klarar jag.
Ciao <3

Av jessica bergström - 23 juli 2014 06:44

Ja nu har man inte skrivit på ett tag. Jobbar denna vecka, eller aa imorgon är sista jobb dagen sedan jobbar jag inte försen i agusti. Men det närmar sig nu skall åka till Göteborg med min syster och hennes kille snart, den 3 agusti åker vi hihi !! Kommer bli riktigt kul asså!!! Ser så mycket fram emot det!! Bara synd att Joacim inte fick ledigt :/ men nästa år till sommaren så har han semester så då får vi allt åka ner då moohaha .
Nä nu får jag sluta skall snart gå och jobba.
Ciao <3

Av jessica bergström - 15 juli 2014 00:43

Vad jag har svårt att somna nu mera då?!? Pigg som bara den på kvällarna men super trött på förmiddagarna! Snart dax att ändra på detta!! Börjar jobba nästa vecka, eller aa, jag jobbar fyra dagar sedan jobbar jag inte försen i agusti.
Längtar till början av agusti!! Skall ner till Göteborg då! Yeeey träffa familjen hihi. Skall bli kul!! Och längre fram i september så flyttar joacims syster upp hit!! Super kul! Längtar som bara den asså!!
Nu tror jag allt att jag får gå ut och ta sista ciggen för idag och ropa på John blund!

Godnatt <3

P.s gammal bild på mig och min lillebror hihi

Av jessica bergström - 13 juli 2014 20:25

Idag brukar det ju vara städ-dag i vårat hushåll men faktiskt så har vi städar lite och sedan varit ute för det mesta. Det har varit sjukt varmt så det kändes inte okej att städa hehe har tvättat alla kläder och så iallafall. Vi åt lunch nere hos min mamma, sedan åkte vi och bada. Grannen Martin han haka på. Skönt som bara den att bada måste jag säga. Efteråt åkte vi till Annes och åt glass.

När vi kom hem tog jag mig en dusch, gick ut med diesel sen satte vi oss på. Martins altan och spelade spel. Diesel låg och gottade sig i gräset hehe.

Nu skall vi bara plocka undan här så skall vi ut på en lång promenad med diesel .
Ciao <3

Av jessica bergström - 12 juli 2014 20:36

Japp nu har vi varit en sväng i stan. Trevligt var det. Min syster följde med en sväng också. Gick tunt inne på trädstocks kollade lite vad sim fanns. Köpte langos, och slush köpte faktiskt remmar med hihi.

Det var trevligt iallafall. Jag skall slänga mig på soffan o ta det lungt nu helt slut i kroppen hehe får se vad Joacim skall hitta på verkar ej som att han vill sitta stilla.
Ciao <3

Ovido - Quiz & Flashcards