jessicapygmeen

Alla inlägg under april 2014

Av jessica bergström - 5 april 2014 21:31

Det får bli ett snabbt inlägg , har haft familjen på middag. Vi gjorde eget friterat, kyckling och fläskfilé och massa gott! Smarrigt mår jag säga.

Så lyckat! Och att vi hjälptes åt med allt riktigt mysigt!

Just nu sitter Joacim, Marc och Anton och spelar poker. Jag och cristin har myst ner oss i soffan och kollar på film. Blir en lugn kväll ikväll.

Och förut under dagen då var vi ute en sväng med hundarna och lät dom springa av sig riktigt härligt .

Så himmla fint väder men lite blåsigt :) men nu blir det film. Ha en fin lördag allesammans ciao <3

Av jessica bergström - 4 april 2014 13:14

Japp, Idag skall en från Telia komma och instalera vårat bredband! yeeey!!. Bara att dom sa en lite jobbig tid, Mellan 8.00-16.00 haha hela dagen njue! Får man sitta hemma tills dom varit här ju! Men faktist så skall jag ej klaga haha får ju trotts allt riktigt nät. 


Ja, men idag har vi tagit det lungt, spelade lite Wii, så fick jag besök av Cristin som kom hit och drack en kopp med mig, Fick deklarationen idag med yeeey så nu har jag deklarerat! Joacim åkte iveg förut med knatte till stan för att fixa bromsklossar till bilen. Men han är nog snart hemma igen. Lite seg är jag allt idag men skall ta mig en dusch efter Telia folket varit här så blir man kanske pöiggare, Det är ju trotts allt fredag jue!. Jag skall vända tillbaka på dygnet med. Jobbar på Måndag! Det var banne mej länge sedan nu känns det som hehe. 


Imorgon skall vi ha fritös kväll med familjen haha det är familjen som bestämt det. Men det skall bli trevligt att hela familjen kommer hit och är sammlad, eller Aa inte hela men dom som bor här uppe iallafall. 


Har tränat Diesel precis på lite vardagliga saker, Då djukt duktig!  Han kan sitt,ligg,Stanna,Vacker tass, Spela död, Och nu håller jag på att lära honom vinka haha! men nu sover han! . skall ut senare och låta han få leka av sig med Honey senare. Passar bra idag. Så man får bort lite energi, inte för att han är så jobbig nu mera men det är skönt att vara ute och se vovarna så lyckliga hehe. Nu skall jag läsa lite har börjat på en ny bok nu. Men ni får ha en toppen dag på er! 

P.s saknar min fina Svägerska o hennes underbart fina son! Längtar tills ni kommer hit och hälsar på! Även min goa "svärmor" Min underbara Joacim Saknar er alla jätte mycket just nu!!! Love ya! D.s


   


Lilla Diesel vill ju leka med sin "Kusin" hihi 


Ciao <3

Av jessica bergström - 3 april 2014 23:05

Ja nu är det snart läggdags för oss på big street, Denna dagen har vi faktiskt bara tagit det lungt. Varit med mamma på apoteket och affären, Sedan var vi en sväng hos Knatte och hälsade på. Sen var vi nere en snabbis hos Martin som bor en trappa ner, Han sydde mina byxor, som jag bara älskar! så nu kan jag använda dom igen.


Annars så har jag typ suttit och redigerat bilder, Lite skojjigt nu när jag börjat använda min kamera lite smått igen. Här har ni några bilder....


                 


Lite bilder fick det bli nu hehe, Får väl se vad dagen bjuder på imorgon om det blir mera fotande, Men nu gnäller min Sambo haha godnatt med er alla! Kladdar nog här imorgon! Ciao <3

Av jessica bergström - 2 april 2014 20:34

Ja men hejsan typ haha. Igår kväll var vi ju ute med alla vovar . Va och busade med dom i stora snö högar vid grusplanen som nu mera ser ut som en is bana hahah. Och så testade jag att hålla alla vovar själv när vi promenera och det gick super bra !!!

Som sakt det gick lättare att hålla alla 3 vovar hehe. Tidigare igår var jag ju ute på en foto promenad och så här fint väder var det ute.....

Riktigt skönt hihi. Och idag var vi nere hos min mamma för att lämmna Zorro. Och så hjälpte jag henne att städa och lite sådant. Sen var jag hemma tog det lungt. Joacim åkte ner till cristin och Marc för att crille skulle kolla våran bil som inte vill funka helt. Och då fick jag lite egen tid hemma och smaskade på go glass framför Tvn ...

Farligt gott! Hihi men så jäddra dyrt! Men får allt unna sig ibland! Sedan hoppa jag in i en dusch fixade mig och tog med mig diesel ner till cristin och Marc. Skall snart ta en sväng med hundarna men först blir det en mat bit innan Marc som är kock idag haha . Så här ser det ut utomhus i Jörn....

Lite halv mörkt men fint eller aa fin himmel. Nä om man kanske skulle testa xbox spelet grabbarna är så sålda på haha (nått bil spel) haha värt att testa ialla fall.
Ha en fortsatt trevlig dag på er <3

Av jessica bergström - 1 april 2014 19:55

Tog mig en promenad förut och gick förbi en vän som lånat min system kamera det slutade med att jag fick med mig honom ut och att vi gick på en foto promenad haha! Men kan inte göra så mycket med bilderna än försen jag har ett pogram.

Efter den promenaden kom Joacim hem han var färdig jobbad. Så började vi fixa med maten som vi även skulle bjuda cristin och Marc på.värkade som att maten var god för den gick åt :) . Alltid kul när folk tycker om min mat hihi. Nu snart skall vi gå en sväng med vovarna , så fort Joacim sliter sig från tv spelet. Vi har Zorro här hemma till imorgon med bara för att mamma ska få sova ut.

Så går vi se bär cristin är klar med. Hon är på inskolning på ett nytt jobb. Hoppas alla har en bra dag! Ciao ?

Av jessica bergström - 1 april 2014 11:15

Nä slarvar med att kladda på bloggen för att vi ej har nått internet hemma. Vårat nya startar den 4 april, segt men så är det! Har lite bilder från helgen och så som jag tänkt bjuda på... Får inte upp bilderna från tjej kvällen än pga internet .


Men jag skall skärps mig !! Nu skall jag ut och gå en sväng ensam faktiskt voven har redan fått va ute. Jag ska ta med mig hörlurarna och pumpa musiken och ta mig en promenad. Så skönt väder hihi.

Senare skall jag göra stor kok på en gryta som jag fått recept av lina . Super god! Skall bjuda cristin och Marc på den. Sen får vi se vad kvällen erbjuder! Men nu ska jag ut i de fina vädret ! Ciao ?

Ovido - Quiz & Flashcards