jessicapygmeen

Direktlänk till inlägg 2 april 2014

Halluuu

Av jessica bergström - 2 april 2014 20:34

Ja men hejsan typ haha. Igår kväll var vi ju ute med alla vovar . Va och busade med dom i stora snö högar vid grusplanen som nu mera ser ut som en is bana hahah. Och så testade jag att hålla alla vovar själv när vi promenera och det gick super bra !!!

Som sakt det gick lättare att hålla alla 3 vovar hehe. Tidigare igår var jag ju ute på en foto promenad och så här fint väder var det ute.....

Riktigt skönt hihi. Och idag var vi nere hos min mamma för att lämmna Zorro. Och så hjälpte jag henne att städa och lite sådant. Sen var jag hemma tog det lungt. Joacim åkte ner till cristin och Marc för att crille skulle kolla våran bil som inte vill funka helt. Och då fick jag lite egen tid hemma och smaskade på go glass framför Tvn ...

Farligt gott! Hihi men så jäddra dyrt! Men får allt unna sig ibland! Sedan hoppa jag in i en dusch fixade mig och tog med mig diesel ner till cristin och Marc. Skall snart ta en sväng med hundarna men först blir det en mat bit innan Marc som är kock idag haha . Så här ser det ut utomhus i Jörn....

Lite halv mörkt men fint eller aa fin himmel. Nä om man kanske skulle testa xbox spelet grabbarna är så sålda på haha (nått bil spel) haha värt att testa ialla fall.
Ha en fortsatt trevlig dag på er <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica bergström - 13 maj 2020 06:08


Ja, att det är lång tid emellan , innan man uppdaterar här . Livet flyter på som vanligt. Allt vad det innebär i vardagen, jobb , fixa hemma, voven . Osv, idag vaknade jag väldigt tidigt men skall försöka nu med att gå upp samma tid . Tanken är att t...

Av jessica bergström - 25 mars 2020 10:25


Ett tag sedan som man kladdade här. Vi har haft sol nu ett par dagar, känns som att man är gladare och piggare tack vare vädret. Som vanligt så flyter livet på, och det till de bättre faktiskt . Fick mig en idé häromdagen, våran fyrbenta gosse diesel...

Av jessica bergström - 5 mars 2020 08:05

Dagarna rullar på som vanligt , jobb, vove , sova , tv , städ m.m som ni vet . Var för första gången på kurs . Hundutställnings kurs . Va helt nytt . Men riktigt roligt . Är lite annorlunda att gå med någon annans hund som man inte riktigt känner hel...

Av jessica bergström - 27 februari 2020 14:17


Yes tagit en mini paus från livet, kroppen sa ifrån och för första gången lyssnade jag, men nu är man på benen igen och som vanligt. Skall sova borta till imorgon . Lite olika skäl men absolut inga konstigheter eller oroligheter utan mer för att jag ...

Av jessica bergström - 17 februari 2020 21:26

Efter jobbet röjde jag upp hemma , diska plocka slog på en tvätt o dammsuga hela hemmet. Blev en promenad upp till affären behövde kaffe och kite sådant , tillbaka hemma blev de att packa upp , hänga tvätten , äta . Sedan en tur med diesel . Nu är ma...

Skapa flashcards