jessicapygmeen

Alla inlägg den 11 april 2014

Av jessica bergström - 11 april 2014 15:49

Har varit nere hos Cristin och Marc. Suttit ute i solen och tagit oss en kopp. Sedan gick vi en sväng med vovarna. Nu är man hemma , skall ner till mamma vid 5 och äta middag, senare får vi se vad som händer hehe ingen aning, skulle ju behöva röja upp lite till här hemma men de får jag göra efter middagen. Lilla Diesel är ju rätt trött idag. Stora mys grisen!

Älskar min lurviga vän! Nä men nu skall jag sluta skriva. Ha det så bra så länge! Ciao!

Av jessica bergström - 11 april 2014 10:50

Nu sitter jag och njuter av solen! Igår snöade det och idag är det blå himmel och sol 16 + ute! Härligt!

Får se vad denna dagen har att erbjuda, kan ju säga att jag skall ej sitta inne iallafall. Jo vi ska ner till mamma och äta middag sen kom jag på! Aja nu skall jag sola moohaha ha det bra !

Ovido - Quiz & Flashcards