jessicapygmeen

Direktlänk till inlägg 24 februari 2014

hallå i bloggen!

Av jessica bergström - 24 februari 2014 18:35

Idag har det varit super fint väder! Sol och 8+ grader! oohh snacka om att man varit på glatt humör idag. Fast endå har man inte gjort så mycket hehe. Jag satt och kollade på extrem home makeover tidigare idag, på tv3. Och snacka om att man blir känslosam. Pratade medLina efter pogramet och vi diskuterade att man skulle öppna nått ställe för ungdomar som har det svårt, så dom får bo där. Och att man skulle haft massor av lant djur som dom får lära sig att arbeta med, och massor av annat snackade vi om men jag har ju alltid velat jobba med yngre människor. Kan ju säga att när jag var yngre hade jag aldrig trott att jag skulle jobba med mat haha! Det kan jag säga, Gillar att jobba där jag jobbar nu men säger bara att drömmen är ju att hjälpa ungdommar som nhar det svårt, eller bara är lite för busiga ;) hehe 


Just nu lagar min älskade sambo mkiddag. Kotlett,kroketter och gräddsås. Mumma! han är en pärla min pojkvän. Måste säga att jag har haft tur som träffade honom för 2 år sedan! tänk att det gått så fort! Lika kär nu som då hehe, visst vi kan skrika på varandra ibland haha men man är ju människa!  Nä nu skall jag läsa min bok som jag lånat av Lina sjukt nbra! 


Ciao <3

 

      

 

Always and forever <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica bergström - 13 maj 2020 06:08


Ja, att det är lång tid emellan , innan man uppdaterar här . Livet flyter på som vanligt. Allt vad det innebär i vardagen, jobb , fixa hemma, voven . Osv, idag vaknade jag väldigt tidigt men skall försöka nu med att gå upp samma tid . Tanken är att t...

Av jessica bergström - 25 mars 2020 10:25


Ett tag sedan som man kladdade här. Vi har haft sol nu ett par dagar, känns som att man är gladare och piggare tack vare vädret. Som vanligt så flyter livet på, och det till de bättre faktiskt . Fick mig en idé häromdagen, våran fyrbenta gosse diesel...

Av jessica bergström - 5 mars 2020 08:05

Dagarna rullar på som vanligt , jobb, vove , sova , tv , städ m.m som ni vet . Var för första gången på kurs . Hundutställnings kurs . Va helt nytt . Men riktigt roligt . Är lite annorlunda att gå med någon annans hund som man inte riktigt känner hel...

Av jessica bergström - 27 februari 2020 14:17


Yes tagit en mini paus från livet, kroppen sa ifrån och för första gången lyssnade jag, men nu är man på benen igen och som vanligt. Skall sova borta till imorgon . Lite olika skäl men absolut inga konstigheter eller oroligheter utan mer för att jag ...

Av jessica bergström - 17 februari 2020 21:26

Efter jobbet röjde jag upp hemma , diska plocka slog på en tvätt o dammsuga hela hemmet. Blev en promenad upp till affären behövde kaffe och kite sådant , tillbaka hemma blev de att packa upp , hänga tvätten , äta . Sedan en tur med diesel . Nu är ma...

Ovido - Quiz & Flashcards