jessicapygmeen

Alla inlägg den 28 februari 2014

Av jessica bergström - 28 februari 2014 17:34

Nu har man handlat det sista till ikväll, Duschat och sminkat färdigt mig. Sitter och smuttar lite på en tiquila rose hihi, Har en helt oöppnad med, med hadde ett glas kvar i en annan flaska :).. Kommer bli en riktigt rolig kväll. Men kommer nog att uppdatera det imorgon. Ska ha med mig extra batterier med till kameran så den inte dör mitt i haha. Ha en bra dag alla! för det skall vi ha!


Ciao <3

 

 

Av jessica bergström - 28 februari 2014 12:31

Ja nu har jag typ min naturella hårfärg! yeey! passar bra just idag. För vi ska dricka och grilla med vänner idag hih Riktigt kul kommer det bli! Och ja, jag kommer såklart ha med mig min kamera så det kommer komma upp bilder här på skojigheterna!


     

ungefär så är min naturella hihi kram på er <3

Av jessica bergström - 28 februari 2014 08:40

Ja idag blir det ju helg! Får se vad som händer i helgen, men lite skojigheter blir det nog. Just nu sitter jag här, Dricker en kopp så man vaknar. Jag har ju skickat efter kläder på Hm, Hoppas på att jag får ett sms snart diag så jag kan hämta ut dem hihi vill inte vänta till nästa vecka jue!  haha vill ha nu nu nu!!!


Halv segt väder ute idag. Har varit ute med Diesel, och han älskar att springa där det är som mest snö haha. När dom har skottat vägarna här utanför så har det blivit som ett berg med snö brevid vårat hus. Och just ditt upp ska han haha! Efter denna dag skall Joacim gå ner på timmar igen, Segt som fan för honom, Men han skall tydligen jobba på söndag ;) så lite extra pengar kommer de nog att bli för honom.


skriver lite med min fina svägerska nu med, alltid kul att höra från henne. Kram på dig <3


Nä nu blir de frukost, en tripp till affären, sen ska här skuras! 


 

Älskar dig Joacim! 


Ciao <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards