jessicapygmeen

Alla inlägg under april 2015

Av jessica bergström - 17 april 2015 19:44

Nu känner jag att det var dax att börja skriva igen. Ni som känner mig vet ju att jag har haft det tufft den senaste tiden, Jag & Joacim har ju separerat, Sedan förlorade jag min mamma den 22 Dec 2014. Och inte nog med detta så har jag fått diabetes som jag skall leva med resten av livet, 


Men nu har jag rest mig upp och känner mig starkare än någonsin. Huvudet högt, ryggen rak! Visst det kommer vissa dagar då man inte vill kliva upp alls ibland, Men man får faktiskt lov att ha lite depp dagar ibland. Man är ju trotts allt människa! Men tackar gud för att jag har mina fina vänner och familj som funnits hela vägen på denna jobbiga resa uppåt.


Så nu skall jag allt bättra mig och uppdatera mera här så ni underbara människor som följer kan hänga på min vardag. Som kan bestå av lite allt möjligt faktiskt. 

Kan ju skriva att denna helgen blir LUGN för en gångs skull haha, Inget party party denna helgen inte nej nej, Det blir jag och voven mys i helgen, Och självklart umgås med "Familjen anorlunda" väggen brevid haha. Fick jag ett samtal med förut av en härlig människa som jag jobbat med ibland, skall allt traska förbi i veckan och hälsa på.  Nä nu skall jag ta mig en sväng med Diesel sedan stoppa han i ett bad haha ! hur det nu ska gå, Han brukar ta sig ur badkaret o skaka av sig så det skvätter överallt!!! Får skura badrumet från golv till tak efter man badar honom, Men fan han stinker hund! moohahah


Puss <3

 



Ovido - Quiz & Flashcards