jessicapygmeen

Alla inlägg den 25 april 2015

Av jessica bergström - 25 april 2015 18:31

Ja nu kan jag tala om för er vad jag hittat på. Jag har åkt ner till Göteborg för att överska familjen. Min lillasyster har fyllt 11 så firade dom henne idag genom att ha disco med hennes kompisar då dök jag upp här haha snacka om att familjen blev chockad. Riktigt kul !!

Jag kom fram igår till götet men då ringde jag runt alla vänner så dom visste att jag va nere bara att det ej fick komma fram till familjen. Så det blev en sväng till stan med mina flickor . Blev lite cider i solen innan och sen ut och dansa lite hihi. Lite bilder från igår..

Och idag blev det en bil tur till Ikea med Jenny och Malin. Innan vi åkte till min familj hihi . Och min goa pappa håller på att göra tacos nu. Sen skall vi åka iväg o hämta min packning. Sen får vi se hur det blir ikväll vad man hittar på :) ta hand om varandra

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards