jessicapygmeen

Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av jessica bergström - 17 augusti 2014 18:40

Ja, nu var det färdig städat för idag! Ååhh så härligt när det är ny skurat , nu bäddat. Plus dammat.överallt Nu e de bara tvätten klar hihi. Skall snart ut en sväng till parken med vovarna. Agillity banan är ju uppe så får vi se vad dom går för.

Vi släppte hundarna förut på grusplanen så springa av sig har dom gjort..

Så söta och duktiga så! Hehe diesel var ju helt slut efteråt haha kan ju nästan tro att jan är en gammel hund jue! Haha. Och middag har vi ätit Joacim som lagade den idag. Riktigt gott! Fläskfile med ris och grönpeppar sås mums!

Gotti gott gott! Ja som sakt snart skall vi till parken med dom fyrbenta sakerna. Sen skall vi lämmna Zorro hos min mor. Och sen blir det ett mysepyse bad för mig och min underbara sambo. Sen blir de nog sova som gäller hehe.
Ciao <3

Av jessica bergström - 17 augusti 2014 13:04

Idag är det städning som vanligt på schemat! Va nere hos min mamma förut o hon mådde ej bra idag. Så vi tog med oss Zorro hem. Lämnar honom senare så hon kan ta de lungt idag.
Har aktiverat vovarna lite gömde massa godis som dom letade upp tillsammans. Så duktiga!!!

Nu tar vi rn mini paus sen skall jag börja röja! Joacim är igång och hjälper till! Han har blivit så mycket bättre med att hjälpa till hemma. Så skönt måste jag säga! Nä om man kanske skulle ta tummen ur o fortsätta? Haha
Ciao <3

Ovido - Quiz & Flashcards