jessicapygmeen

Alla inlägg den 13 maj 2014

Av jessica bergström - 13 maj 2014 23:26

Nej ! så härligt att ta en promenad med Cristin idag. Tog med mig kameran bara för att hehe, opch lite bilder blev det allt! men dom bilderna som var på Cristin var ju suddiga såg jag när jag la över bilderna på datorn! Typiskt, men till helgen blir det lite fotografering hihi. 

Kl är redan halv 12 nu men jag är ej trött!! usch så jobbigt, men skall lägga mig nu efterdetta inlägg. Joacim och Anton spelar wii fortfarande haha tror Joacim inte kommer att ta sig upp så lätt imorgon hehe. 

Här får ni lite bilder från promenaden... 


               

Sist men iknte mins Diesel hehe nää nu blir det en cigg med grabbarna innan Anton skall drra och vi ska sova hihi


Ciao <3

Av jessica bergström - 13 maj 2014 20:04

Idag har man ju tagit det lungt efter jobbet. Ätit mat och kollat tv. Var ute med vovarna när jag kom hem en sväng . Skall snart ut på en promenad med Cristin. Utan vovar och grabbarna. Bara vi tjejor. Vovarna har nyss varit ute.
Har pratat med min svägerska idag! Längtar tills dom kommer hit!

Var ju ute igår kväll med grannens vovar och våra vovar och busade! Trötta var dom efteråt!

Dålig bild hehe men här är diesel, Theo , Heidi och Zorro som busar med bollen! Gick jätte bra!
Ciao <3

Ovido - Quiz & Flashcards