jessicapygmeen

Alla inlägg den 11 augusti 2019

Av jessica bergström - 11 augusti 2019 10:30

Yes, det blev ett lugnare tempo denna helg. Men gör mig absolut inget ! Har precis badat och fönat mellanpudeln vi har , som heter Zorro. Han är inte jätte van med pälsvård men gick kanon bra! Snart dax och ta Diesel våran rottis blandning , som även han skall få bada o fönas , men en liten paus emellan. Sen blir det till att städa lite här hemma. Ta emot en mathems leverans och sedan slänga mig själv i ett bad. Om en vecka, alltså nästa söndag så skall jag med till Norrköping för hundutställning. Åka med en vän till familjen som ställer ut. Samma som i sudsvall för er som hänger med i bloggen. Så det skall bli kul ! Annars är de inte mycket som händer mer än att en jobb vecka väntar . Ni alla får ha de så gott så länge
Xoxo

P.s dessa ljus är till min älskade mamma och min morbror som lämnade oss den 25 maj i år . Ni är saknade ! Men ta hand om er o flyg högt tills tiden är inne och vi blir förenade

Ovido - Quiz & Flashcards