jessicapygmeen

Alla inlägg den 5 januari 2017

Av jessica bergström - 5 januari 2017 19:27

Yes nu va denna jobb vecka slut. Skönt att få vara lång ledig !! . Fick tag i dom böcker jag ville ha med så nu kan man mysa ner sig o läsa . Nora Roberts trioligin värdshuset , pojkvännen och nyårs kyssen !! Rekommenderar starkt dom böckerna !!.

Jätte kallt ute nu -8 tror jag det är. I Göteborg så e de ju jätte kallt då ! I norr när det är -20 så e det ju skönt ute hehe . Vilken skillnad det är ! Men riktigt fint i stankarna nu ikväll

Fint med belysningen nu när det är mörkt ute hihi. Skönt att vara på bussen nu. Min kärlek skall möta mig vid bussen med diesel längtar hem till sängen nu. Ha en trevlig kväll

Ciao

Av jessica bergström - 5 januari 2017 09:49

Jätte kallt idag! Men sen skiner. Halt är det med hehe så man får vara försiktig ! Är på väg in mot stan nu. Åkte lite tidigare. Med posten fick jag ett present kort på akademibokhandeln. Skall dit nu innan jobbet. Finns 3 böcker jag vill ha. Så skall passa på o köpa hihi. Sista jobb dagen för denna vecka. Känns gött. Skall bada diesel o så imorgon och passa på att sola. Nu när de e så kallt så är det riktigt skönt att slänga sig in i ett solarium! Hoppas ni alla får en bra dag !
Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards