jessicapygmeen

Alla inlägg den 3 januari 2017

Av jessica bergström - 3 januari 2017 19:26

Ja nu är man på bussen på väg hem från jobbet. Fick samtal idag från min läkare eller ja, en av dom hehe. Nu skall jag avakta fram till nästa onsdag med medicin skall mäta mina värden varje dag fram till dess . Så har dom mer att gå på. Kan finnas risk att jag blir för låg i blodsocker om jag tar medicin just nu. Så får se hur det blir.

Har haft en toppen dag på jobbet ! Massa skratt och en del o göra. Så himla glad över att få jobba där jag är nu. Har så roligt varje dag ! Finns inget att klaga på !
Min kärlek sa att han skulle möta mig vid hållplatsen hemma med. Så fint av honom. Sen får man komma hem och slappa innan man skall sova . Ledig på fredag med, kan inte klaga !! Hoppas ni haft en fin dag !
Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards