jessicapygmeen

Alla inlägg den 6 augusti 2016

Av jessica bergström - 6 augusti 2016 20:48

Japp just nu sitter jag i sisjön diesel springer lös o badar för fullt !! Så fint och mysigt det är ! Kyligt men mysigt och diesel är lycklig ! Så här har vi det

Nu träffa man en bekant med hehe alltid kul lite chockad men kul hehe ha de bra alla

Ciao !!

Av jessica bergström - 6 augusti 2016 10:54

Ja men idag var det ju lördag ! När man vaknade imorse så fick man se en kapp att diesel redan varit ute och han hade även fått mat. Då kunde man ta de lungt , slå på kaffe o ta sig en morgon cigg. Sen städade jag ju med haha just nu är vi på gymmet. Mannen tränar jag la ju mig i solariumet

Har faktiskt tränat 2 dagar i rad. Så idag solar jag bara. Blir att träna imorgon. Har ju fortfarande en förkylning som inte gett med sig än ! Så man kan ju inte köra all in än. Det kommer väl hehe. Sen får vi se vad denna dag har att erbjuda jag va sugen på att åka till lisseberg (även om de e skit väder ) o spela lite o så medans mannen vill att vi kanske spelar mini golf fast inomhus haha då vi får se vilket av det de blir idag ! Ha en oppe dag alla goingar !

Ciao !!

Ovido - Quiz & Flashcards