jessicapygmeen

Alla inlägg den 12 november 2016

Av jessica bergström - 12 november 2016 16:23

Yes underbart !! Städat, röjt, skurat golv, tvättat, varit ute med diesel, lagat mat. Ja de är min lördag det ! Nu väntar jag på att min kärlek skall komma hem från jobbet. Äta lite mat sen får vi se vad som händer.

Fick veta att min moster är i Göteborg. Hade varit super kul att träffa henne. Men får se helt enkelt. Hoppas ni får en trevlig lördag ! Ciao

Av jessica bergström - 12 november 2016 08:23

Blev ett gott avslut på mat.se med alla goingar ! . Så på måndag börjar praktik som jag hoppas på slutar som anställning !! Men vi får se hihi . Idag är det ju lördag. Är ensam hemma fram till halv 5 idag. Jag skall faktiskt städa o diska tänkte jag . Min gulliga svärmor ska inte behöva göra allt själv. Imorgon är det ju farsdag med så ska allt åka förbi min papi imorgon . Hoppas ni alla får en bra dag !

Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards