jessicapygmeen

Alla inlägg under januari 2016

Av jessica bergström - 27 januari 2016 09:01

Ja men då har man kommit igång med gymmet lite slow så där hehe blev ett pass i måndags och ett pass igår. Idag får jag vila ryggen hehe. Börjar denna dag med en blåbärs smothie som min älskling har gjort gott!

Hoppas ni får en kanon dag !!
Ciao !

Av jessica bergström - 24 januari 2016 11:56

Jag veckans sista dag. Imorgon skall jag starta om på nått. Göra saker som får mig att må bra ! Dels ta hand om kroppen och hälsan ! Nu är det all or Nothing! Förändring japp ! Nyttigare mat , träning skall även börja byta ut gammel gaderoben till nya kläder skall ändra på massor !! Ni som vill haka på gör det ! Ni som inte vill hoppas jag respekterar mina val !

Ciao

Av jessica bergström - 22 januari 2016 17:33

Idag var det fredag. Spenderat dagen på att tvätta, varit ute med diese. Ätit och kollat på serie. Diskat lite med hehe. Snö finna det massor kvar än !! Jätte mysigt men vill ha värme nu !

Har kollat en del saker jag vill ha hihi men inte köpt nått än haha en fel dyra grejer jag vill ha så man får väl köpa på sig lite då å då ist. Men de kommer.

Nästa vecka är det dax för gymmet. ! Della är frisk o pigg då så det blir till att ta tag i hälsan o kroppen ! . Måste ju sola med så man inte går runt o känner sig som ett spöke hihi men det kommer de med. Hoppas ni alla får en toppen kväll !
Ciao

Tja

Av jessica bergström - 16 januari 2016 18:24

Känns som att många försöker styra mitt liv.. men e det dom eller jag som ska leva mitt liv ?? E de nån som lyssnar på hur jag vill göra eller vad jag mår bra av ? Känns knappast som det. Ingen vet egentligen. Ingen förstår. O just nu så är man som npn jävla nyhet som alla snackar om.. men vet ni vad ? Va roligt att ni har nått att prata om nu. Men jag vet vad som kommer ske gör ni ?

Av jessica bergström - 14 januari 2016 19:58

Ja livet har sina vändningar ibland men så e de ju. Nu är jag hos familjen sov här i natt och skall sova här nu till imon . Sitter här i soffan och kollar på maria wern serie hehe . Pillan stickar och pratar i telefon . Pappa fick åka iväg på jobb , Marcus är hos tjejen och jag o johanna har soffhäng. Kallt som bara den ute ! Saknar diesel o saknar min man ! Japp de gör jag !

Det kommer bli en del förändringar nu mera med. Japp o folk som inte kan acceptera det får väl hålla sig undan då hehe nä men jag ska tänka lite på mig själv nu mera tänker inte vara till lags för alla andra längre måste göra saker som får mig att må bra. Så det blir en del ändringar.

Ha en go kväll !

Av jessica bergström - 8 januari 2016 12:25

Ja nu vräker snön när här i götet , bättre sent än aldrig haha. Livet flyter la på. Hoppas o ber att de snart blir jobb dax för min del . Det är fruktansvärt segt att gå hemma om dagarna alltså !! Men tur man har lilla diesel iaf

Och svärmor e ju änna ledig idag så man e ju inte helt ensam. Ska strax ut med diesel o busa i snön. Riktigt fint ute

Lovely hihi sen ska man ju inte glömma dessa två som överöstar både när man pratar i telefon eller kollar tv..

Hahahaha kacklar på bra !! Så som sakt ensam är man inte. Nu efter man varit ute o busat med diesel blir de till att lägga sig och läsa lite. Spännande i boken nu hihi

Japp denna e de man läser just nu. Så de ska bli gött efter en promenad sen hihi ha en bra fredag alla !

Ciao

Av jessica bergström - 3 januari 2016 17:00

Jaman då har man städat färdigt och göt inte alls mycket just nu. Va ute på en lång promenad med diesel o fina anki förut. Skönt att promenera ibland känns som man kommer igång lite om inte annat är det skönt att se fina diesel så lycklig när han springer fritt o leker. Det känns alltid lite bättre då när man gör nån lycklig iaf.

Här ligger han goingen o är nöjd med livet hihi.

Hoppas på att få sova bättre i natt men tror inte de blir så känner att huvudet inte kommer varva ner så man kommer sova gott. Men de e la en period bara får man hoppas på iaf. Mycket i den lilla hjärnan som spinner på haha att man inte blivit helt jävla galen än är ju ett under !!

Va så lätt när min fina mamma levde .. kunde båda skrika av mig gråta av mig eller bara skratta som en dåre sen hade man fått ur sig allt bara. Men de e svårt nu när man lixom inte får ur sig precis allt. Mamma va som en dagbok hon visste bara precis allt ibland behövde man ju inte ens öppna munnen , för hon kände på sig eller såg rakt igenom en . Så ja det är svårt att traska framåt i livet utan nån som pushar en på väg en. Jag hade varit en så mycket bättre människa om hon fortfarande var vid livet. Jag trasslar bsra till allt nu mera. Eller aa det känns ju så iallafall.

Av jessica bergström - 3 januari 2016 11:40

Okej aa men bra! Good to know.

Ja vad har jag gjort ? Vaknat ätit frukost o städat. Stress o oro känsla i kroppen. Vet inte riktigt vart jag ska göra av det men. Jaja inte lika kallt idag o solen skiner sovit skit dåligt men jag förtjänar ju det yes ha det gott

Ovido - Quiz & Flashcards