jessicapygmeen

Alla inlägg den 21 september 2015

Av jessica bergström - 21 september 2015 22:10

Ja denna helgen som varit har jag spenderat med vänner o mannen i mitt liv! Film mys och promenad hihi underbart !! Diesel äter som en häst och börjar bli lite rundare nu. Känns underbart. Har varit för det mesta med della denna helg. Ingen bebis än !! Men thessan fick sin son idag ! Lille melvin. Stort grattis till er !!

Åkte till tynnered idag med della. Där man bodde i stort sätt tonår och barndom. Skulle hem till hennes mormor. Så grymt mycket minnen faktiskt !!

Förskolan man gick på.

Skolan man gick på från första klass till 5 klass hihi . Annars har man ibte gjort så mycket bara umgås och njutit av livet. Får ju inte glömma mina grabbar Heller ..

Lilla diesel hemma hos della hihi busade massor och sov en massa !

Får väl bjuda på dagens bild på mig haha med lockigt pudel hår haha . Imorgon skall jag upp tidigt och följa lilla nellie till förskolan. Sedan skall jag träffa mannen i mitt liv ! Känner mig så lyckligt lottad som har denna människa i mitt liv

Som är så fin. Så omtänksam så grymt underbar o mitt egna ögongodis ! Älskar dig min bara min !!

Ciao !

Ovido - Quiz & Flashcards