jessicapygmeen

Alla inlägg den 21 juli 2015

Av jessica bergström - 21 juli 2015 15:57

Jag blir seriöst inte förvånad längre. Det har varit så mycket motgångar, så mycket negativt så man drunknar ju i det snart! . Men samtidigt har jag stängt av den delen i huvudet. Bara låst o kastat nyckeln. Hade jag låtit mig falla av allt det här så hade jag inte levt idag de e en sak som är säker. Men just nu så e det skrattretande ist för att sitta o lipa så e jag riktigt jävla arg. Gråter inte längre inte för nått ! Frustrationen och ilskan har tagit över. Allt snack.. dom som hugger en i ryggen . Dom som skadar min familj. Keep it coming! Jag är en annan person i dagens läge riktigt jävla stark psykiskt de e ta mig fan inget som kan bryta ner mig nu. Jag växer på allt negativt. O denna ilska jag känner inombords må göra mig instabil .. men ingen absolut ingen kommer skada mig o min familj igen. Det kommer jag se till ! Jag säger det att en volta på några år det kan jag fan ta för nu har sista pyttelilla droppe runnit över o mitt långa fina så kallade tålamod är borta ! Nu är kroppen på hel spänn o jag vet att det kommer snapa bara en tids fråga. Har så mycket hat inombords så nu räcker det ! Det har startat elden o de e ta mig fan jag som släcker den!

Ovido - Quiz & Flashcards