jessicapygmeen

Alla inlägg den 5 mars 2014

Av jessica bergström - 5 mars 2014 21:17

Ja men där ser man, Vi tog en promenad med Honey & Diesel som slutade med att, När hundarna hade fått leka av sig, så fick Grabbarna leka av sig genom att åka skridskor haha! Roligt men så kallt! Nu blir det en varm chai latte, och krypa ner i soffan med en gosse filt och titta på någon film, Eller kanske en serie?!?!  jaja haha Får se vad det blir! 


Tack för en trevlig kväll Cristin & Marc =) 


Nu skall vi mysa ner oss i soffan. Så nu tackar vi för denna dag, Men som alltid så kladdar jag mera i bloggen imorgon! Och Roligt att Ni läser!! uppskattas! Här har ni lite kvällsbilder......


                         

Ja nu var det slut för denna dagen! Nu blir det film och kärlek från mannen i mitt liv! Man kan inte begära mera asså! och våran fina Diesel Finast i världen!! 


Ciao <3

Av jessica bergström - 5 mars 2014 13:17

nu ska ni få höra ! efter gnällanded så fick jag mina kläder!  hihi allt satt perfeckt! japp happy girl! Skall fixa här hemma , hoppa in i en dusch göra mig iordning o ta en sväng med min vove, Så får vi se hur dagen gryr haha ! eller hur man stavar det,  Allt är från hm....


 

Jeans jacka! Skit snygg, 349 kr

 

 

   

cargojacka skön till våren, 399 kr

 

 

   

Skönaste plagget som finns på denna jord! Finstickad tröja 149 kr

 

 

   

Stickad kofta 299 kr

 

 

   

Treggins 149 kr Guuud så sköna att ha på sig!

 

 


Och som jag skrev längre upp, allt kommer från Hm! Love it hehe Nää nu skall jag Ringa Lina ha en kanon dag kram <3

 

 

Av jessica bergström - 5 mars 2014 09:17

Ja nu har jag varit ute med Diesel på en morgon runda. Jag är lika seg för det! IOnte vaknat riktigt än. Får väl ta mig en kopp så man piggnar till. Tråkigt väder är det med. Men skall ta mig en längre sväng sen hade jag tränkt. Men får ta lite medisinska saker så ryggen inte gör ont. Har inte haft ont i ryggen på ett tag, men nu gör det ont usch!


Asså jag har ju beställt kläder från hm, I tirsdag fick jag mail att dom "packar" mina varor, men vart fan är dom då? Har inte kommit hit än! eller Aa jag har inte fått nått sms än om att jag kan hämta ut det. Åååhh Störande jag vill ju ha mina kläder haha . Får väl hoppas att man iallafall kan få hämta ut dem denna veckan åtminstone!


Så typiskt mikg och Joacim igår, Jag frågade vad vi skulle ha för middag idag och han pratade bort det, sen glömde vi diskutera haha och nu idag har man ej laggt fram nått, men jag tror jag ska göra tacos idag. Riktigt sugen på det haha men får se.  Nu skall jag äta frukost och så där, han en trevlig dag så hörs vi senare =)


        

Min fina Diesel, Så nroligt för när man visar eller tar öpå han scarf, Då blir han riktigt glad! han blir typ sttolt när han har på sig sådant haha! Och som min vän Lina sa, "Inte konstigt när det är din hund" haha Ingeeen aning vad hon menar med det haha <3

Ovido - Quiz & Flashcards