jessicapygmeen

Alla inlägg den 13 februari 2020

Av jessica bergström - 13 februari 2020 20:22

En lång dag på jobbet ! Men så fint väder idag , hann njuta lite av det. Så jag klagar absolut inte ! Fotat lite , det är ju trotts allt alla hjärtans dag imorgon , så la ut lite bilder via jobbet på lite grejer som vi har . Bäst av allt är att jag fått en ny data idag ! Min gick sönder men nu har jag en ny !!! Såååååå glad !!!

Lika snygg med !, nu sitter min sambo o grejar med den så det blir som jag vill haha , ( jag kan data ) men han ville nog sitta med den o greja haha så man får låta han göra det tror jag. Skall ut med hunden snart sen sova.

Xoxo

Av jessica bergström - 13 februari 2020 07:31

Kaffe , kaffe åter kaffe !
Yes ! Då sitter man i lugn och ro , dricker kaffe och bara vaknar . Ser ut att bli lite sol idag. Får se vad denna dag har att erbjuda. Snart dax att fixa sig så man kommer till jobbet. Skall fylla upp diesels mat och vatten sedan en sväng med honom innnan det när av. Skall självklart dricka upp kaffet först. Helt sjukt endå klarar mig inte utan en kopp på morgonen. Annars dricker jag inte kaffe under dagen så utan enbart på morgonen.

Lite mysigt att bara sitta en stund på morgonen när man precis gått upp , inte för att jag har en värsta bra utsikt,

Men skönt och bara vara , skönt med torsdag , då innebär det att de är 2 jobb dagar kvar till helg. Skall även vara barnvakt lördag till söndag. Och på söndag skall jag hem till mina gudbarn o hälsa på en sväng , skall hjälpa till lite där fram över . Men det ser vi efter söndag hur de blir . Hoppas ni alls får en fin dag! Kladdar säkert senare

Xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards