jessicapygmeen

Alla inlägg den 15 september 2014

Av jessica bergström - 15 september 2014 20:54

Just nu så mår jag riktigt bra! Har världens underbaraste sambo/ pojkvänn. Har världens goaste hund. Och jag älskar min familj! Lovely! Vi gick ut i skogen förut med diesel och Zorro. Då träffade vi Anita med sin hund hubbe så vi släppte alla vovarna och det gick super bra! Kom även en med en tik, och som sakt alla skötte sig jätte bra! Inget bråk ingenting! Så härligt!
Just nu sitter jag i Soffan o myser med min sambo. Skall ta sista svängen sen med diesel sedan blir det nog sova. Fast först blir det missis browns boys.. Om man stavar så? Haha
Nu känna det att hösten är här! Kyligt på kvällarna och mörkt Som bara den. Får ju ha väst på diesel nu så man ser honom hehe. Nä nu skall jag fortsätta mysa. Ha det bra alla !
Ciao <3

Av jessica bergström - 15 september 2014 16:01

Igår var det val. Så då var man duktig och gick och rösta. Efter det blev det familje time! Middag hos mamma med allihopa. Härligt när familjen är samlad. Spelade kort, åt middag, och fikade. Mysepys!

Härligt hehe! Så var vi ute med alla vovarna i skogen med en sväng igår.

Idag har varit en underbar dag! Fint väder. Solen skiner. Har varit med Joacim på jobbet idag. Han hade saker att hämta ut i stan så jag följde med honom. Fast först åt vi lunch. Joacim åt nudlar och stör o häpna haha han använde sugrör för vattnet hahaha stolpskott!

Själv tog jag mig en majskolv. Riktigt smarrigt! När man verkligen e sugen på de hehe.

Snart blir det middag. Soppa med mjukt bröd på menyn idag haha. Sen skall vi ut och gå jag och min lilla familj! (Jag, Joacim och diesel) hihi så mysigt att få umgås ensamma fast min syster kanske följer med vi ska ta med oss alla vovarna tänkte vi. Nä nu blir det middag
Ciao <3

Ovido - Quiz & Flashcards