jessicapygmeen

Alla inlägg den 8 september 2014

Av jessica bergström - 8 september 2014 20:57

Jag var väldigt negativ i förra inlägget. Men faktiskt är det så jag känner för tillfället. Jag tycker det är tråkigt riktigt tråkigt att det är så här just nu. Har för mycke negativ energi omkring. Och ja därför får jag en flipp och vänder det till nått possetivt i mitt liv ist. Japp!
Och en sak jag älskar min mamma så mycket är så glad att jag kan prata med dig på det sättet jag kan. Tack för skratt attacken förut hihi älskar sig mer än livet <3 min vackra mamma :)

Av jessica bergström - 8 september 2014 18:52

Nu är jag hemma , själv knappt sett Joacim idag . Jo fem minuter om ens det typ. Annars st dagen spenderats med besök av lina och barnen. Och så gjorde vi alla ett besök hos min Mamacita . Me. Annars skall man inte göra så mycket mera idag. Ta det lungt typ. Skall vända tillbaka dygnet nu så man är uppe tidigt igen! Varför sova bort dagen Lixom? Skall även sätta mig sen och kolla jobb, lägga mig tillgänglig så jag kan bli bokad.

Idag har man funderat mycket på vissa saker. Och jag har kommit fram till att jag bryr mig för mycket om människor. Det känns som att det är väldigt mycket JAG form just nu. Och jag känner att jag skall inte bry mig mera. Jag skall ta mig an det jag vill, det jag mår bra av. För nu är jag less på att bli stoppad i skuggan för att alla andra vill göra sitt. Så good luck att trampa på mig mera för I don't give a fuck! Kommer inte fråga om nått mera för får höra en sak men det blir nått helt annat. Har blivit lovad saker som ingen håller ! Så varför skall jag bry mig ? Varför skall jag säga vad jag tycker om ingen bryr sig ? Nää jag skall allt spela samma kort. Så får det bli. Jag har klarat mig själv förr och kan fortfarande ta hand om mig själv. Och jag kan alltid lita på mig själv! Yes that's how we roll!
Ciao <3

Av jessica bergström - 8 september 2014 11:23

Då var det måndag igen! Japp idag är det lite tråkigt väder. Men endå rätt skönt tycker jag hehe. Har varit ute med Diesel. Skall snart hoppa in i en dusch. Skall träffa Lina och barnen med sen. Igår spelade vi en del spel. Lina kom hit på kvällen med så spelade vi lite Wii. Sen var ju månen så himmla fin igår när vi stog på balkongen. Så jag blev ju tvungen att ta kameran och ta ett kort moohaha. Så här blev resultatet....


 

Ganska najs endå hehe. Har ju fått sånt bra objecktiv av min papi" är fortfarande riktigt nöjd asså! kan ju fota himmla mycket med det hehe, Synd att jag inte fotat så mycket på senare tid får allt ta mig i kragen och börja göra de hehe. Nä nog dax att hoppa in i duschen hihi hoppas ni får en bra måndag! 

Ciao <3

Ovido - Quiz & Flashcards