jessicapygmeen

Alla inlägg den 23 juni 2014

Av jessica bergström - 23 juni 2014 18:24

Ja nu har alla barn gått hem. Har haft det mysigt hela dagen, haft Kim hela dagen och Alex några timmar bara. Men jag har iallafall ej haft tråkigt hemma idag. Jag gick ju upp vid 6 tiden imorse och börjar känna mig rätt seg. Men titta så söta dom är....

Oj, där var en halv seg jessi med också haha. Men som sakt har haft en bra dag med flickorna. Joacim sitter och spelar tv spel nu. Jag funderar på att lägga mig i ett bad. Den skall jag mysa med min älskling. Blir en tidig kväll för oss båda. Joacim har ärenden i stan imorgon (jobb) så jag tänkte följa med. Vill ju kolla nya skor och sådant. Får vi se vad vi hittar! Helst ett nytt vardagsrums bord. Ett vitt på jysk. Det hade ej varit fel det heller hihi. Nä nu skall jag tappa upp ett bad och pyssla om mig själv en stund.

Ciao <3

Av jessica bergström - 23 juni 2014 07:08

Jaa, skönt att vara uppe tidigt! Varit ute med diesel på en morgon sväng. Ätit frukost och nu sitter jag en stund framför Tvn . Lite deg är msn ju än men det börjar ta sig. Flickorna skall vara hos oss idag. Så det bör fullt ös sen. Då håller man igång!
Det är fint väder idag med faktiskt. Sol iallafall. Får man se vad man hittar på idag med små folket hihi hoppas ni alla har en bra dag iallafall så kladdar jag sen.

Ciao <3

Ovido - Quiz & Flashcards