jessicapygmeen

Alla inlägg den 25 mars 2020

Av jessica bergström - 25 mars 2020 10:25

Ett tag sedan som man kladdade här. Vi har haft sol nu ett par dagar, känns som att man är gladare och piggare tack vare vädret. Som vanligt så flyter livet på, och det till de bättre faktiskt . Fick mig en idé häromdagen, våran fyrbenta gosse diesel börjar ju bli till åren, fyller 7 år på söndag ( 29 mars) och ja, då kände jag att jag vill börja samla hans dagar lite , samla lite mera minnen o så. Så japp ! Startade en insta bara för honom ( som säkert många andra gjort med sina djur, i know ) men för min egen del när det är dax för honom att nana så kände jag att då kommer jag ha massa bilder och minnen på en hel instagramsida. Vill ni följa eller kolla in den så heter den dog_diesel_life .
Idag var det onsdag och jag befinner mig på jobbet. Strax dax för att ta emot leverans . Ja, konstigt skriver inget ang Corona viruset som det skrivs om över allt ! Och vet ni vad ? Jag vägrar , försöker hålla mig undan det nu mera för det står överallt verkligen , blir jag sjuk så blir jag det, yes jag tillhör riskgruppen. Men jag tänker mig för och försöker förebygga för min del, men vägrar ?hamstra? och vägrar stanna upp hela livet . Blir jag sjuk? Ja det blir säkert tufft men då får jag ta de när det kommer .
Skall till frissan på lördag slinga / färga håret för att nästa steg om ett tag sätta in löshår , testar varianten tejp , får se sedan hur de blir

Xoxo

Skapa flashcards