jessicapygmeen

Alla inlägg under februari 2020

Av jessica bergström - 11 februari 2020 21:59

Rätt slut efter jobbet idag, Hade ju tänkt göra en del, Men va helt slut när jag kom hem. Det blev soffan framför tv:n med en serie och bara koppla av. Vänta ut tiden tills Diesel skulle ut på sista rundan vilket var nyss , blåsigt , mörkt och kallt ute. Samtidigt tycker jag att det är rätt skönt ! Hur går de ihop !?!? Haha

Men nu var det gjort . Egentligen borde jag nog krypa ner i sängen nu och sova, är ju trotts allt en dag imorgon med och skönt att vara utvilad på morgonen. Men hoppas ni alla haft en fin kväll!

Xoxo

Av jessica bergström - 11 februari 2020 17:11

Yes ! Snart är det dax för hemgång , känns skönt . Men fått en del gjort . Som alla vet är det ju alla hjärtans dag på fredag, och fick lite feeling så fixade lite på jobbet .

Fixa en hylla med lite fina saker att ge till någon man tycker om ! Börjar bli mörkt ute nu, men man är van att de fortfarande är mörkt när man åker hem. Men det blir ljusare.känner mig helt okej idag lite seg, men druckit Shake hela dagen hittills ! Får se om det blir ett mål mat sen eller en Shake , skall variera lite . Men vågen visar på måndag om det går neråt eller ej, blir iallafall bättre mat man stoppar i sig. Ska ju även träna . Men inte hunnit lägga in det i min vardag än men det kommer, kommer även bli dax för zumba igen med tjejerna på onsdagar men det är en svår dag för mig men vi får se hur de går. Nu får jag sätta igång här ett sista ryck innan man går för dagen . Ta hand om er

Xoxo

Av jessica bergström - 11 februari 2020 12:50

Då sitter man ner en stund och njuter av andra shaken för dagen, så gott ! Har även kollat igenom min ekonomi , och kommit fram till att jag fasiken slösar i onödan , men det blir ändring på de från och med nu ! Det blir budget planering ! Eller Aa har redan gjort en budget som kommer bli kanon ! Kan till och med unna mig lite endå !

Sitter och smuttar på denna samtidigt, är så glad att jag provade detta . Funkar för mig iallafall ! Skall åka förbi Frölunda torg efter jobbet, sen skall jag hem och ta en paus framför tv:n för att sedan ta en promenad med voven , får se om jag kladdar här senare . Ni alla får ha en kanon dag !

Xox

Av jessica bergström - 10 februari 2020 09:50

Nu är det en ny vecka, nya tag, nya möjligheter !! Har bestämt mig nu att ro om mig själv , ta tag i mig själv och må bra . Så idag stratar det på riktigt . Och kan inte vara mer taggad !! Ska ta tag i dom extra kilorna man lagt på sig , så nu ligger det focus på det. Skall dricka detta ett tag ( provar nått nytt )

Super gott !! Man kan blanda med vatten med men jag blandar med blå mjölk. Tycker det är godare . Vägde mig imorse , så skall jag väga mig en gång i veckan . Skriver upp allt jag stoppar i mig , kanske blir frukt eller sallad emellan åt , men meningen är att köra på detta enbart i några dagar. Så om 7 dagar får vi se om det går neråt . Bestämt mig för att detta blir mitt år. Även om detta år startade för jävligt så kan det bara bli bättre !! Hoppas ni alla får en kanon dag !

Xoxo

Av jessica bergström - 8 februari 2020 20:22

Ettors tag sedan man va inne och skrev här ,men det kommer bli ändring på det , gått igenom helvetet och tillbaka. Idag mår jag bra. Livet har kommit tillbaka och jag kan leva igen, skratta och känna mig lycklig igen. Idag denna lördag är det mello mys hos Emma med Helene . Så härligt ! Mat och vin , och även musik ! Kan det bli bättre ?!? , tacksam för livet , tacksam för mina vänner .

Xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards