jessicapygmeen

Alla inlägg den 17 februari 2020

Av jessica bergström - 17 februari 2020 21:26

Efter jobbet röjde jag upp hemma , diska plocka slog på en tvätt o dammsuga hela hemmet. Blev en promenad upp till affären behövde kaffe och kite sådant , tillbaka hemma blev de att packa upp , hänga tvätten , äta . Sedan en tur med diesel . Nu är man klar med allt haha , skulle gjort mer men nu e de stopp , blir en dusch och lägga sig för idag, är ju en dag imorgon med ! Är ju lite seg med att koma till skott o ta en dusch men de e fasiken så gött att lägga sig i en regnväder säng ny duschad ! Känslan är ju obeskrivlig haha !
Hoppas ni haft en trevlig kväll ! Nu säger jag godnatt

Xoxo

Av jessica bergström - 17 februari 2020 13:09

Då var det en ny vecka , en del planer denna vecka . Slarvat med shakes med , men idag unnar jag mig nån god skräp mat tänkte jag och så kör jag igång imorgon for real ! Då ska jag ha dagarna planerade på rutin, sova samma tid , upp samma tid, lägga in gym , jobb och vove . Så kommer ju nog vara frånvarande från mina nära o kära på vardagarna , skall sitta ner ikväll och mixa ihop mitt rutin schema ,
Just nu på jobbet grejar jag med inventering , går sakta men säkert framåt . Med lite energi så ! , saknar min sambo och min pälskling diesel känner jag, tur man träffar dom efter jobbet ! Kanske dax att fortsätta här lite . Men bli inte förvånade om jag slänger upp nått här senare .

Xoxo ?

Ovido - Quiz & Flashcards