jessicapygmeen

Alla inlägg den 12 februari 2020

Av jessica bergström - 12 februari 2020 11:07

Då var det onsdag, blir en del att göra strax . Väntar på leverans . Klagar inte idag ! Börjar spricka upp och solen tittar fram. , då blir man genast piggare! Love it !

Krigar på med shakes idag . Blev ett mål mat igår, kyckling och ris med nån sötsur sås grejs som min sambo tillagade. Men skrev en liten lapp imorse till honom att jag kör shakes fullt ut nu så han behöver inte besvära sig att laga mat till mig . Även om tanken var snäll ! Men han vet att jag skall neråt några kilon nu och stöttar mig i det , så det känns kanon ! Idag är det rätt lungt , men skönt de när de snart är dags för leverans , kollegan kommer in snart med så har man fullt upp resten av dagen tills man skall går hem .

Men man har alltid att göra endå, lite städ och plocka iordning . Hatar att sitta stilla haha , fick ju reda på att dom misstänker att jag har adhd.. vilket inte förvånade personer i min omgivning , för mig kändes det skönt o få bekräftelsen .. samtidigt har jag endå lärt mig att leva med mina brister och saker som kan bli lite rörigt ibland och dels mitt humör och den känslan inombords ( hyper) . Men då vet man och man kan få rätt hjälp i framtiden . Skam den som ger sig ! Men ni får ha en toppen dag ta hand om varandra !

Xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards