jessicapygmeen

Alla inlägg den 20 november 2019

Av jessica bergström - 20 november 2019 21:45

Yes , Mycket på en och samma gång. Varit allt förutom lätt. Inte för att jag tänkt skriva nått här faktiskt. Men magkänslan hade ju rätt då, Det jag misstänkte blev av. Men nu var det ett bra tag sedan och tagit dagarna som dom kommer. Är rätt förvirrad nu mera, Vet inte riktigt vilken fot jag skall stå på riktigt. Tufft har det varit och det känns långt ifrån över. Vet inte vad som kommer ske, vet inte vad vissa människor vill med mig vet inte riktigt , Jävligt svårt just nu. Ena stunden, Så känns det som att saker löser sig medans andra stunden så blir jag osäker, Kraftigt osäker... Vill inte hamna där igen, vill inte uppleva vissa saker på nytt, Gör jag rätt nu? eller kommer det gå åt helvete? Jag vet inte, Har ingen som helst aning om nått... Det känns frustrerande och man blir matt, Förstår att ni undrar vad som hänt eller vad det är jag blir så osäker på. Men inte pratat med någon om just detta, som surrar i huvudet. Det går inte att förklara längre. Vet vad folk kommer säga, och tycka, jag vet det redan, så vissa saker skrämmer mig. Det gör verkligen det... Så därför blir jag osäker om jag gör rätt. Men som vanligt e la de tiden som avgör detta.. Fan varför skall livet vara så fruktansvärt komplicerat ibland? Vet jag ens vad jag vill längre ? Orolig är vad jag är! 


- Förvirrad


xoxo

Skapa flashcards