jessicapygmeen

Alla inlägg den 23 september 2019

Hej

Av jessica bergström - 23 september 2019 23:18

Ett tag sedan som vanligt när man kladdade här senast. Varit  så mycket runt omkring. Gick inget vidare med Viktväktarna denna gång, Har inte Focusen och orken till just de, Tappat aptiten med Det senaste, Succesivt typ. Men det är väl en period nu. För mycket tankar som surrar vet knappt ut eller in? Sjukt jobbigt. Och inte kan jag prata med någon, eller jo de kan jag ju , men vill inte känna mig ivägen eller belasta någon. Så helt plötsligt blev det att jag satte mig här o börja skriva istället. Inte för att jag vet vad jag ska skriva men, kankse hjälper lite grann, Det känns lite som att vissa saker äter upp mig innifrån. Ångest för att jag inte hinner med allt på ett dygn mer eller mindre, och vissa dagar har man bara inte orken för att man sovt dåligt, Vaknar rätt ofta på nätterna, Sover oroligt. Inuti känner jag mig ensam Riktigt ensam, Vet faktiskt inte varför. Känns faktiskt som att jag stör i allt jag gör eller säger, (Är kraftigt självkritisk) Och det vet jag om, ovh ibland förstör det väldigt mycket för mig. Och rastlösheten inombords tar kol på mig ibland, Känner mig orolig och kanske inte så trygg lämgre ? jag vet inte..Men får hoppas på att de bara försvinner med tiden helt enkelt. Skall lägga mig strax och hoppas på en bättre morgon dag. Men skönt att kladda av sig här iallafall. sov gott

xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards