jessicapygmeen

Alla inlägg den 23 augusti 2019

Av jessica bergström - 23 augusti 2019 12:43

Ursäkta mig allihopa att jag inte uppdaterat. Men livet kommer ju före . Sambon var krasslig på lördagen där . Så det slutade faktiskt med att jag och min fantastiska svärmor begav oss ut på en shopping tur. Blev lite nytt till vardagsrummet. Istället för vitt och grått som kändes lite stelt , så blev det mörkare grå , vit och lite rosa till och med. Super nöjd !! Tänk va lite färg kan göra ,

Så, detta blev resultatet ! Men vi har hittat e ny större soffa med som skall in handlas inom kort , så mär den är på plats skall ni tå en bild på de , för er som är intresserade av hur mitt hem ser ut, ( haha ) hur som helst så är det fredag idag. Och tråkigt väder. Blir att åka hem och rasta mina grabbar. Får se sen hur mycket jag orkar med idag. Skall vara barnvakt imorgon till milo. Så vill gärna hinna med saker innan de så jag bara kan ha kul och umgås med lillen ! Men nu får jag fortsätta här på jobbet ! En fredags selfi får jag bjuda på haha
Xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards