jessicapygmeen

Alla inlägg den 12 augusti 2019

Av jessica bergström - 12 augusti 2019 09:03

Ny vecka , nya tag ! Nu kär jag på riktigt ! Start med idag till ett hälsosammare liv skall ner ca 13 kg har jag bestämt så nu jävlar kör vi ! Blir shakes nu en vecka till att börja med. Gymmet idag efter jobbet med min sambo. Vägde mig idag så om en vecka blir de vägning igen så ser man om de hänt nått med kilorna. Men det är på tiden att sätta igång nu. Latat mig för mycket.
Della kom förbi idag på morgonen och tog en kaffe. Förhoppnings vis inom en månad har hon bytt gym så vi kan träna ihop. Lättare att pusha varandra när man är 2. Så allt kommer bli bra . Får helt enkelt bli mer själv disciplinerad . Hoppas ni alla får en kanon dag ! På g till jobbet nu o har en spännande ljudbok igång så får koncentrera mig på den nu hehe , så najs att ha nått att lyssna på . Rekommenderar nexstory !
Xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards