jessicapygmeen

Alla inlägg den 20 april 2019

Av jessica bergström - 20 april 2019 17:47

Yes , grymt kul att träffa min storasyster hennes kille och deras son Gabriel (mosters älskling) det blev grekisk resturang. Super god mat. Och trevligt sällskap.

Carina och Gabriel. Så fina !!

Syrrans o deras kompis, min syster och hennes kille .

Kycklingspett med sallad pommes tsatsiki mums ! En is kall pepsi max på det. Haft en grymt trevligt. Och en bock på schemat för denna helg är att Zorro är våran nu. Så glad för detta !! Äntligen !!

Nu är det hund bad som gäller ! Sen sova hundutställning imorgon woop wooop så de är nästa grej nu då hehe . Men ni alla får ha de super bra !
Xoxo

Av jessica bergström - 20 april 2019 11:49

Startade dagen med en super mysig och god frukost. Utsikten va ju självklart vatten. Så underbart. Lite vila.

Sen gjorde jag iordning mig. Carina somnade om , inte konstigt vakna 5 på morgonen och kört så långt . Så jag passade på att vara ute med hundarna i de fina vädret så hon fick sova lite .

Riktigt mysigt ! När jag och vovarna kom tillbaka till hotellrummet så hade Carina vaknat. Så vi begav oss av till butiken som Carina ville till . Så fräckt , fint och massor av saker . Butik ametist heter sen här i Sundsvall . Om ni skulle passera eller så nångång så gå in där ! Kanon personal.

Handlade rökelser fick armband och månads gåva . Så mysigt vi har det ! Är så tacksam för denna resa. Om ett tag kommer min storasyster med Zorro, mammas hund. Så kommer han bo hos mig livet ut ! Woohoo! Och Jag och Carina får gosa med Gabriel ! Kan ju inte bli bättre !
Xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards