jessicapygmeen

Alla inlägg den 19 april 2019

Av jessica bergström - 19 april 2019 19:09

Nu är vi framme ! Så fint det är här !! Checkat in och lastat in.

Här kommer vinst bo till på söndag. Så grymt mysigt .

Vårat mysiga rum

Toaletten .

Och utsikten från rummet . Helt underbart ! Här trivs vi. Åkte till ett ställe som har utsikt utan dess like med

Ganska högt upp. Va även trappor högt upp i ett torn. Men vi gick bara upp halvvägs för vi båda är höjdrädda haha så vi gick ner igen. Nu skall vi till affären och sedan bada vovar och äta . Sen blir de film och avkoppling .
Xoxo

Av jessica bergström - 19 april 2019 08:08

Yes alldeles strax blir jag hämtad. Vi valde att sova lite längre idag. Men allt är färdigt för att sätta sig i bilen o köpa mackor för att sedan åka ungefär 9 till 10 timmars bil resa . Med pauser inräknat. Känns kanon. Blå himmel och sol med så man håller sig pigg

Min fina packning för helgen haha , en typ bag för sakerna man behöver i bilen. Ryggsäcken med hund prylar . Rosa weekend bag för mina saker och givetvis datorn så vi kan kolla på film m.m det är ju gratis wi-fi på hotellet så. Så nu börjar det. Snart ett liv med 2 hundar i vardagen. Påspändas är första gången jag är med på hundutställning. Och imorgon får jag träffa min systerson denna helgen kan inte bli bättre! Ta hand om er så checkar jag in senare .
Xoxo

Skapa flashcards