jessicapygmeen

Alla inlägg den 18 april 2019

Av jessica bergström - 18 april 2019 22:07

Vilken dag ! Fullt upp på jobbet, massor av glada människor. Goa kollegor ! You name it! Nu , just nu kan jag på riktigt slappna av. Allt är färdig packat. Allt med Diesel är klart, ( sambon jobbar) så fixat hjälp med diesel. Så ja , nu kan man slappna av för resan till Sundsvall. Åker ca 06.30 ca . Så skall vi köpa baguetter och sedan bär de av. Så kul verkligen ! Känns kanon ! Egentligen så borde jag kanske sova haha men njaaeee de är jag för pigg för . Hoppas att ni haft en bra dag idag ? Och att ni får en kanon påsk helg nu ! Jag kommer att hålla igång gör med alla äventyr som sker nu !
Xoxo

Av jessica bergström - 18 april 2019 08:35

Yes ! Imorgon bär det av mot Sundsvall. Med en helg full av trevligheter. För er som följer och är nyfikna så skall jag uppdatera en del så ni kan hänga med på resan.
Idag är dagen på året då vi nog troligtvis har mest att göra på jobbet. Påsk helg vet ni, och jobbar man med godis så blir det en del. Men så kul med mycket folk o trevligt snack! Dags för frukosten för att sedan bege sig mot jobbet. Efter jobbet skall jag jaga baguetter till imorgon. Och ni som bor i götet vet ju vad jag snackar om när jag skriver korsvägen ! Haha yes blir godaste baguetterna i stan ! Detta består frukosten av idag

Mums ! Har påsk jobb tröjan på med, gul , gul , gul ! Inte förtjust i färgen men vad gör man inte för påsken haha !
Xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards