jessicapygmeen

Alla inlägg den 6 april 2019

Av jessica bergström - 6 april 2019 23:42

Varit händelserikt så där av har jag inte skrivit på några dagar. Träffat släkt och familj idag det va mysigt ! Träffat kusiner jag inte sett på flera år. Så grymt kul !

Till höger, kusinen Jonas med som i knät, jag, lillebror , lillasyster, pappas tjej och pappa. Tre kusiner till som man träffade , även morbror, moster och mosters sambo . Men dom blev ej med på bild tyvärr. När jag kom hem sen efter det så Stog bada hund på att göra listan. Efter lite vatten krig och massor av hund hår senare,

Så blev de mys i handduk ett tag för att sedan föna och borsta. Sen har jag bara slappar framför tvn och en promenad . Lite mys med min sambo när han kom hem efter jobbet. Har gjort en lista med för packning till Sundsvall, satt och prata med Carina. Och så vet jag lite mer om hundutställningen med kommer bli kanon kul verkligen! Och snart blir jag ägare av mammas hund ! Så kul !
Och nu blir det sängen. Kalas imorgon för lillasyster som fyller år! Hela 15 år det går fort ni alla får ha en kanon kväll
Xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards