jessicapygmeen

Alla inlägg den 2 april 2019

Av jessica bergström - 2 april 2019 12:41

Yes! , då är man på jobbet, har även en praktikant denna vecka , och man får mera gjort jätte duktig ! Lite snabb paus nu o har lite lunch . Det blev detta idag

Gottit ! Jag vet inre varför men äter / dricker lättare saker under dagen. När jag kommer hem blir de en matligare måltid. Funderar på spagetti och köttfärsås senare. Men får se . Är ensam hemma ikväll. Sambon jobbar. Skall antingen ut på en spring runda med diesel eller så blir de en promenad . Och så går jag igenom vårat zumba pass hemma. Något av det blir de iallafall . Och laga mat med givetvis. Skulle egentligen till gymmet igår men mådde inte alls bra. Ni som följer vet ju om att dom utreder mig för lite olika saker. Men igår, tänk att du känner dig orolig, rastlös i kroppen och stressad. Att kroppen är beredd på att fly eller att de e nått som skall ske. Men det är ingenting , inga måsten inget man glömt inget som egentligen är eller har gjort så man stressar men kroppen säger till en att man ska stressa. Ungefär så hade jag det igår. Va riktigt svårt att komma till ro och sova men till slut så gick det. Men nu får jag jobba vidare ha en kanon dag !
Xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards