jessicapygmeen

Alla inlägg den 26 mars 2019

Av jessica bergström - 26 mars 2019 20:54

Idag har varit en bra dag, dock paja ryggen. När jag kom hem förut så stod min sambo och lagade mat. Och då kom jag på den smarta idén att jag har ju en spikmatta hemma. Så jag letade fram den och la mig på den ett tag. Lite skillnad i ryggen men har fortfarande ont. Maten blev super god faktiskt! Min man han kan !

Så då har man ju även lunch låda imorgon. Nu ligger man i sängen ( i vardagsrummet) och kollar tv. Mer än så blir det inte idag. Och bra besked med ! Mammas hund ( Zorro) skall klippas färdigt o vaccineras på torsdag. Och min syster har löst skjuts till Sundsvall så allt är klappat o klart ! Så grymt härligt ! Och hon lämnar honom på lördagen ist för söndagen. Så han kommer få vara med på utställningen med. Så spännande alltså ! Och få vara med på hund utställning !! Och äntligen få ha Zorro här hos oss ! Längtar så mycket . Nä nu skall jag sova eller ja, försöka
Xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards