jessicapygmeen

Direktlänk till inlägg 20 mars 2019

Asså på riktigt !

Av jessica bergström - 20 mars 2019 22:26

Ibland känner jag att vissa dagar gör en mer utmattad än andra. Fick en dubbel leverans idag . Så de va extremt mycket idag. Och på toppen av det så blir man terrad. På sms samt samtal . När man säger ifrån till människor. Att man har mycket i det privata och faktiskt mycket där o då på jobbet , och då säger att man inte orkar eller har tid att svara på sms eller ens diskutera vissa saker för att man inte vill vara inblandad m.m och folk fortsätter ? Varför ? Man blir väldigt trött av det. Det slutade med att jag tog bort blocka och tog bort! Skrev till och med kan ni inte acceptera att jag har mycket själv nu o inte har verken tid eller ork så får jag helt enkelt ta bort. Så de gjorde jag . Kände efter åt att jag kunde focusera på de jag höll på med . Men poff lite senare så dyker personerna upp på mitt jobb ? Så jävla respektlöst ! När dom vet att jag är upptagen, och jag försöker förklara att jag inte har tid eller ork för att bli inblandad i det som är mellan personer som inte ens angår mig !?! Galet ! . Men nu är det som de är, känns som att folk är uppslukade av sitt så dom kan inte stanna upp o ta hänsyn till andra . Inte okej.! Länge sedan jag blev så förbannad ! .

Positiva iallafall är att jag har min fantastiska sambo som alltid finns för mig ! Älskar honom oändligt mycket ! Och pratat med Carina med, hotell bokat och betalt för vistelse över påsk med hund utställning . Och min syster kommer nog på lördagen och lämnar mammas hund Zorro . Och då hinner vi ses lite grann med . Längtar verkligen o det skall bli kul o få se hund utställning med .

Nu blir det lite läsning så man kan slappna av efter denna dag, psykiskt utmattad asså ! Och imorgon startas utredning för min del. Skall vara hos psykologen kl 09.00 på morgonen. Så nu händer de grejer !
Xoxo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica bergström - 13 maj 2020 06:08


Ja, att det är lång tid emellan , innan man uppdaterar här . Livet flyter på som vanligt. Allt vad det innebär i vardagen, jobb , fixa hemma, voven . Osv, idag vaknade jag väldigt tidigt men skall försöka nu med att gå upp samma tid . Tanken är att t...

Av jessica bergström - 25 mars 2020 10:25


Ett tag sedan som man kladdade här. Vi har haft sol nu ett par dagar, känns som att man är gladare och piggare tack vare vädret. Som vanligt så flyter livet på, och det till de bättre faktiskt . Fick mig en idé häromdagen, våran fyrbenta gosse diesel...

Av jessica bergström - 5 mars 2020 08:05

Dagarna rullar på som vanligt , jobb, vove , sova , tv , städ m.m som ni vet . Var för första gången på kurs . Hundutställnings kurs . Va helt nytt . Men riktigt roligt . Är lite annorlunda att gå med någon annans hund som man inte riktigt känner hel...

Av jessica bergström - 27 februari 2020 14:17


Yes tagit en mini paus från livet, kroppen sa ifrån och för första gången lyssnade jag, men nu är man på benen igen och som vanligt. Skall sova borta till imorgon . Lite olika skäl men absolut inga konstigheter eller oroligheter utan mer för att jag ...

Av jessica bergström - 17 februari 2020 21:26

Efter jobbet röjde jag upp hemma , diska plocka slog på en tvätt o dammsuga hela hemmet. Blev en promenad upp till affären behövde kaffe och kite sådant , tillbaka hemma blev de att packa upp , hänga tvätten , äta . Sedan en tur med diesel . Nu är ma...

Ovido - Quiz & Flashcards