jessicapygmeen

Alla inlägg den 17 mars 2019

Av jessica bergström - 17 mars 2019 21:13

Nu är snart denna dagen slut. Tagit det lugnt samtidigt har man endå gjort nått. Ligger här i sängen och pratar i telefon med Carina. Min fina ängla mammas barndomsvän. Vi planeraren resa till Sundsvall . Skall med på hundutställning där. Dels det bästa är att jag skall få hämta mammas hund !! Woohoo ! Skall få ta över honom så han får bo med oss så är riktigt lycklig ! Så glad för detta !! Så vi pratar lite om detta. Har redan lagt undan för bil resan sen skall vi sova över 2 nätter på vandrar hem , vilket vi preliminär bokat så vi får se .

Älskar mina pyjamas byxor ! Så sköna och så gulliga ! Och så ligger diesel brevis sängen o snarkar som en dåre haha.

Skall upp tidigt imorgon , blir gymmet , en promenad med voven och sedan gå till färg butiken och hitta en färg som sambons bror hämtar uppför att måla rummet så roligt att de skall bli färdigt !! Ni alla får sussa sött när ni gör det . Nu skall jag sova xoxo

Av jessica bergström - 17 mars 2019 15:56

Ja då har man fått en del gjort. Disk, damsuga och plocka i ordning lite. Fick för mig att jag ville göra en smulpaj så det blev så, gick till affären och handlade det jag behövde och poff fanns det blåbärs smulpaj.

Ser iallafall god ut ! Inte smakat på den än. Min sambo och hans bror håller på med sovrummet så väntar lite så vi kan ta en kaffe o fika tillsammans . Sitter och kollar på Viaplay nu, på efterlyst. Ett väldigt intressant program tycker jag. Gillar att man kan se det i efterhand med så man inte måste ha en tid att passa bär programmet går på tv .

Så ja , så här ser dagen ut hos mig än så länge. Vädret svajar mycke med , mellan regn o sol pendlar det haha men det är älskade Göteborg det !

Xoxo

Av jessica bergström - 17 mars 2019 09:39

Då har man varit ute en sväng med hunden. O handlat en sväng med. Nyblivna det kaffe och frukost. Rätt mysigt när min sambo är ledig på helgen så man kan äta frukost tillsammans och man hinner med och umgås mera.

Mysigt ! Solen skiner idag med. Blir så mycket piggare av det. Igår var min sambos familj här och åt middag och umgicks , rikitigt härlig dag faktiskt, Vi började med att riva tapet och så i vårat sovrumm men insåg rätt snabbt att det blir mycket jobb med de rummet, som tur är då så kan ju min sambos bror sådant . Så nu har han hjälpt oss med rummet så det blir färdigt någon gång hehe . Så skönt , ni skall få se för o efter bild sedan när de e klart . Men nu är det i process .

Så rummet ser ut så här för tillfället. Och fortare går det än att vi skulle göra de själva ! Och så mycke snyggare kommer det bli ! Nä nu skall vi allt äts frukost här. Ha det gott så länge xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards