jessicapygmeen

Direktlänk till inlägg 16 juli 2018

Long Time Ago!!

Av jessica bergström - 16 juli 2018 05:19

Hej på er !


Nu var det väldigt länge sedan som man var inne och kladdade här!! Herregud! Det går lite i perioder känns det som, Men nu skall man nog börja uppdatera här igen. Dels för dom som vill hänga på i min vardag Och dels för att man faktiskt gå in här och läsa om minnen och allt möjligt längre fram i livet. 


Har hänt mycket sedan sist men de hinner man ju inte med att skriva på ett inlägg haha då blir de ju massa text som ingen skulle orka läsa haha !!  Men nu mera bor jag och Kärleken i lägenheten själva, Känns underbart att vi äntligen har ett eget hem. Har ändrat om en del så det lixom är vårat. Min svärmor har fått en annan lägenhet och har fått det jätte fint . 


Jag jobbar fortfarande på samma ställe, Det har inte förendrats hehe Och Trivs som fisken i vattnet fortfarande! Vaknade 4 imorse, Ingen aning varför?!?! Börjar inte försen kl 10 lixom haha Men vad gör de ?? 



Nu börjar jag ju att ändra på saker och ting idag! Skall dricka shakes nu, och röra mer på mig, man har varit lite lat nu över sommaren så nu ska man ta bort några extra kilon!  Så nu ska man kriga sig tillbaka haha. Så de kanske var lika bra att  man gick upp tidigt idag , hunnit med en lång promenad med voven och plockat undan här hemma, och just nu dricker mn kaffe , skriver här och kollar lite på serie . Snart dax att väcka kärleken för att han skall upp till gymmet med en kompis och jag skall strax hoppa in i duschen och göra mig redo för Jobbet. Hoppas ni alla får en toppen dag och en fin vecka ! Vi hörs !


 


xoxo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica bergström - 13 maj 2020 06:08


Ja, att det är lång tid emellan , innan man uppdaterar här . Livet flyter på som vanligt. Allt vad det innebär i vardagen, jobb , fixa hemma, voven . Osv, idag vaknade jag väldigt tidigt men skall försöka nu med att gå upp samma tid . Tanken är att t...

Av jessica bergström - 25 mars 2020 10:25


Ett tag sedan som man kladdade här. Vi har haft sol nu ett par dagar, känns som att man är gladare och piggare tack vare vädret. Som vanligt så flyter livet på, och det till de bättre faktiskt . Fick mig en idé häromdagen, våran fyrbenta gosse diesel...

Av jessica bergström - 5 mars 2020 08:05

Dagarna rullar på som vanligt , jobb, vove , sova , tv , städ m.m som ni vet . Var för första gången på kurs . Hundutställnings kurs . Va helt nytt . Men riktigt roligt . Är lite annorlunda att gå med någon annans hund som man inte riktigt känner hel...

Av jessica bergström - 27 februari 2020 14:17


Yes tagit en mini paus från livet, kroppen sa ifrån och för första gången lyssnade jag, men nu är man på benen igen och som vanligt. Skall sova borta till imorgon . Lite olika skäl men absolut inga konstigheter eller oroligheter utan mer för att jag ...

Av jessica bergström - 17 februari 2020 21:26

Efter jobbet röjde jag upp hemma , diska plocka slog på en tvätt o dammsuga hela hemmet. Blev en promenad upp till affären behövde kaffe och kite sådant , tillbaka hemma blev de att packa upp , hänga tvätten , äta . Sedan en tur med diesel . Nu är ma...

Ovido - Quiz & Flashcards